کد خبر: ۲۰۳۲۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه گسترش‌فولاد تبريز گفت:از عملکرد مهدي تارتار در باشگاه صددرصد راضي هستيم و به دنبال اين هستيم تا براي سال بعد هم کارهاي‌مان را با ايشان ادامه دهيم چرا که تا الان از تارتار رضايت داريم.

غلامرضا سمندر در مورد حمايت باشگاه گسترش فولاد تبريز از تيم فوتبال تراکتورسازي براي حضور در فينال جام حذفي و در اختيار قراردادن يک فروند هواپيماي اختصاصي به اين تيم، گفت:‌ من با آقاي زنوزي مالک باشگاه گسترش‌ فولاد در اين باره صحبت کردم و ايشان هم تأکيد کرد که قرار است يک فروند هواپيماي اختصاصي براي تيم فوتبال تراکتورسازي جهت حضور در فينال جام حذفي در اختيار اين باشگاه قرار بگيرد چرا که اين تيم، تيم اول استان آذربايجان شرقي است و هواداران زيادي هم دارد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: البته من در جريان اعزام هواداران تراکتورسازي با اين پرواز به کرمان نيستم اما از آن جايي که بازي‌هاي خارج از تهران معمولا با دو پرواز انجام مي‌گيرد و به بازيکنان فشار مي‌آورد ما تصميم گرفتيم که به باشگاه تراکتورسازي کمک کرده و يک هواپيماي اختصاصي در اختيار آنها قرارداده تا يک پرواز راحت و بي‌دغدغه به کرمان داشته باشند.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز در خصوص اينکه چرا خود اين باشگاه از پرواز اختصاصي استفاده نمي‌کند، تصريح کرد: ما تا الان از خط هواپيمايي مالک باشگاه‌مان استفاده نکرديم و اين براي اولين بار است که چنين اتفاقي مي‌افتد چرا که شرايط تراکتورسازي شرايط خاصي است و حالا که دست اين تيم از قهرماني در ليگ برتر دور شده بايد کمک کنيم تا با حداکثر قدرت بتوانند در فينال جام حذفي نتيجه بگيرند.

وي در مورد تغييراتي که در کادر فني باشگاه گسترش فولاد انجام گرفت و نتايج خوبي که اين تيم در حال حاضر مي‌گيرد، افزود: در رابطه با تغيير و تحولات کادر فني بايد بگويم که لطف خدا شامل حال ما شد و تغييرات‌مان به خوبي جواب داد و حالا هم مي‌بينيم که وضعيت تيم روز به روز بهتر مي‌شود و اميدوار به آينده تيم هستيم.

سمندر ادامه داد: از عملکرد مهدي تارتار در باشگاه صددرصد راضي هستيم و به دنبال اين هستيم تا براي سال بعد هم کارهاي‌مان را با ايشان ادامه دهيم چرا که تا الان از تارتار رضايت داريم.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز در پايان در خصوص ديدار روز يکشنبه اين تيم مقابل مس کرمان، گفت: اين بازي شرايط خاصي دارد اما همانگونه که ما در همه بازي‌ها براي سه امتياز به زمين مي‌رويم اين بازي هم همينگونه است و بازي درون خانه و بيرون خانه براي ما معني ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها