کد خبر: ۲۰۳۳۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
حسین الله کرم، از رزمندگان دوران دفاع مقدس در مراسم تشییع پیکر جانباز شهید سید علیرضا ستاری شهید فتنه سال ۸۸ اظهار داشت: ما به شهید بزرگوار سید علیرضا ستاری می‌گوییم که دوستان قدیمی تو به دور پیکرت جمع شده‌اند و این نشان دهنده این است که وجود تو در بین آن‌ها تاثیرگذار بوده است.
مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سید علیرضا ستاری که در فتنه سال ۸۸ به درجه جانبازی نائل آمده و به مدت ۲ سال نیز در کما بسر می‌برد، روز گذشته از مقابل منزل او انجام شد. این مراسم با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری، خانواده معظم شهدا و جانبازان در خیابان ۱۷ شهریور تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، حسین طلا نماینده مردم تهران، سید فریدالدین حداد عادل، حسین الله کرم و امیرحسین مدرس از مجریان و بازیگر سینما و تلوزیون از جمله حاضرین در این مراسم بودند. نواختن مارش نظامی و ادای احترام به این شهید بسیجی از جمله دیگر برنامه‌های تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سید علیرضا ستاری بود.
 
نهایتا پیکر شهید بزرگوار سید علیرضا ستاری در قطعه ۵۰ شهدای بهشت زهرا آرام گرفت.
 
پیکر شهید ستاری، سند جنایت «جریان فتنه» است
 
حسین الله کرم، از رزمندگان دوران دفاع مقدس در مراسم تشییع پیکر جانباز شهید سید علیرضا ستاری شهید فتنه سال ۸۸ فرمانده گردان عاشورا در سال ۸۸ و گردان امام علی سپاه تهران که در وقایع عاشورای سال ۸۸ به درجه جانبازی نائل آمد و به مدت دو سال نیز در کما بسر می‌برد، اظهار داشت: ما به شهید بزرگوار سید علیرضا ستاری می‌گوییم که دوستان قدیمی تو به دور پیکرت جمع شده‌اند و این نشان دهنده این است که وجود تو در بین آن‌ها تاثیرگذار بوده است.  
 
 
وی افزود: تو فرمانده بسیجی‌ها بودی و آن‌ها برای تشییع پیکرت آمده‌اند، خانواده و روحانیت و کسبه همه آمده‌اند این به خاطر دوستی و رفاقت با تو و همسویی بسیج و نیروهای انقلاب است، زیرا تو پرچمداری از امام حسین (ع) کرده‌ای.  
 
الله کرم با اشاره به عبارتی از این شهید بزرگوار تصریح کرد: او می‌گفت؛ "مرد نیستید اگر برای ولی زمان خود عباس نباشید"، یعنی این شهید ولایتمدار ولی زمان خودش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای را به مثابه حسین زمان خود می‌شمرد.  
 
 
رزمنده دفاع مقدس افزود: همه کسانی که در تبعیت از امام خود هستند، عباس‌وار می‌باشند، زیرا ایشان هیچ زاویه‌ای با مولایش حسین (ع) نداشت و مانند مالک اشتر و سلمان که جا پای امیرالمومنین علی (ع) گذاشته و در مسیر ایشان و خواسته‌های مولا عمل می‌کردند.  
 
وی خطاب به شهید سید علیرضا ستاری گفت: تو عباس زمان ما هستی و امروز همه جوانمردان به تشییع علمدارشان آمده‌اند.  
 
الله کرم اظهار داشت: این شهید دو پیام دارد، اول اینکه هرگاه درخت انقلاب خون بخواهد، ما آماده هستیم و عباس‌وار سر و صورت و جان و دست خود را پای درخت انقلاب می‌دهیم و این نشانه این است که درخت انقلاب هنوز خون می‌خواهد و مقاومت و خون دادن برای انقلاب لازم است.  
 
وی تصریح کرد: دومین پیام این است که پیکر مطهر این شهید عزیز ما متعلق به عاشورای سال ۸۸ است و او برای دفاع از انقلاب در مقابل اراذل و اوباشی که اغتشاش کردند ایستاد و هرگاه در مقابل پرچم اسلام و انقلاب بایستند، سید علیرضا‌ها و سایر رزمندگان رهسپار مقابله با فتنه گران می‌شوند.  
 
 
الله کرم گفت: پیکر شهید سید علیرضا ستاری نمادی در دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت است و این سند جنایت جریان فتنه است.  
 
رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این شهید بزرگوار نام فرزند خود را میرعباس گذاشت و به همین دلیل بود که عباس وار از امام خود حمایت می‌کرد.  
 
وی تصریح کرد:‌ ای شهید بزرگوار! شهادت برای تو و امثال تو گوارا‌تر از هر چیزی است.  
 
الله کرم خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) در شب عاشورا از حضرت عباس (ع) مهلت خواست تا نماز و قرآن بخواند و هرکس پیرو انقلاب اسلامی است، باید دقت کند که انقلاب ما با نماز و قرآن همراه است.  
 
  
مادر شهید سید علیرضا ستاری هم در جمع تشییع کنندگان شهید اعلام کرد: ما پیرو ولی فقیه هستیم و نمی‌توانیم از جنایتکاران فتنه گر بگذریم و تابع دستور رهبر خود هستیم. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها