کد خبر: ۲۰۳۴۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
لس آنجلس بلوز به نام ارنج کانتي بلوز (Orange County Blues )تغيير نام داد. اين باشگاه با مالکيت علي منصوري و سرمربي گري داريوش يزداني از اين به بعد با نام ارنج کانتي به فعاليتش ادامه خواهد داد.
داريوش يزداني که در حال کارهاي مقدماتي فصل جديد و انتخاب بازيکن است در مورد اين تغيير نام گفت : اين تغيير به منظور کسب شرايط بهتر و دست يابي به هداف بلند مدت باشگاه انجام شد . وي ادامه داد : در لس انجلس با توجه به حضور دو تيم گالاکسى و چيواز رقابت براى ما کمى سخت بود اما در ارنج کانتى شرايط بسيار هموار تر است و از حمايت شهر دار ارنج کانتى و دانشگاه معروف (يو سى ارواين) بهرمند خواهيم شد .

سرمربي ارنج کانتي در مورد وضعيت تيم ملي گفت : بعد از يک دوره غيبت در آفريقاي جنوبي توانستيم مجوز حضور در جام جهاني 2014 برزيل را کسب کنيم ولي در اين مدت 9 ماه که از پيروزي مقابل کره جنوبي و صعود به عنوان تيم اول گروه مي گذرد اتفاق خاصي نيفتاده است . تيم ملي که در گروهي سخت با آرژانتين ،نيجريه و بوسني همگروه شده تا کنون اردويي تشکيل نداده و ديداري تدارکاتي برگزار نکرده است . سال 93 سالي مهم براي فوتبال ايران است نمايش ضعيف در برزيل باعث مي شود تا همين اندک تماشاگراني که به ورزشگاهها مي روند را از دست بدهيم و در فصل بعد سکوهاي خالي تري را مشاهده کنيم ضمن ايتکه با نمايش خوب در سرزمين قهوه بايد نشان دهيم صعودمان به عنوان تيم اول گروه از آسيا بر اساس توانايي هايمان بوده و نه شانس و اقبال ! متاسفانه حواشي و مشکلات بوجود آمده باعث شد اردوهاي تيم ملي ايران يکي پس از ديگر لغو شود . تا فرصت هست بايد آرامش را به همراه ساير امکانات براي تيم ملي کشورمان فراهم کنيم .

بازيکن سابق تيم هاي بايرن لورکوزن آلمان و شارلواي بلژيک حضور علي کريمي در تيم ملي را بسيار موثر دانست و تاکيد کرد : هفته گذشته علي کريمي ابراز تمايل کرد در جام جهاني بازهم پيراهن تيم ملي را بپوشد . اميدواريم اين اتفاق بيفتد و يکي از تکنيکي ترين بازيکنان تاريخ فوتبال اين مرز و بوم در بزرگترين فستيوال فوتبال جهان يکبار ديگر حاضر باشد . حضور علي کريمي سواي بحث فني از ديد رواني نيز بسيار تاثير گذار خواهد بود . هر چند دقايق حضور کريمي در جام جهاني آينده کم باشد اما تجربه بالاي وي مي تواند به تيم ملي کمک کند .

هافبک سالهاي گذشته تيم آبي پوش پايتخت نيز در مورد وضعيت اين تيم گفت : استقلال با قبول شکست برابر مس کرمان از گردونه مسابقات حذفي کنار رفت . شاگردان امير قلعه نويي در هفته هاي اخير مورد انتقاد قرار گرفته اند اما فراموش نکنيم اين تيم با مشکلات زيادي دست و پنجه نرم مي کند . بازيکنان تيم آبي پوش پايتخت مانند همتايان خود در تيم رقيب يعني پرسپوليس مطالبات قراردادي خود را دريافت نکرده اند . محروميت و مصدوميت ها به همراه کوچ بازيکنان مطرح به ليگ کشورهاي عربي دست امير قلعه نويي را بسته است . حال اين تيم که نيازمند آرامش و حمايت است تمرکز خود را بايد معطوف ليگ برتر و سپس ليگ قهرمانان آسيا کند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها