کد خبر: ۲۰۴۲۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ ارتقای تقسیمات کشوری تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد سه‌شنبه شب در نشست با مسئولان شهر دالکی اظهار داشت: هدف ما خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و رفع محرومیت‌هاست و به صورت جدی این مسئله مهم و اساسی را دنبال می‌کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای مرتفع شدن مشکلات مطرح شده، به زودی جلسه‌ای را با حضور مدیران استانی و شهرستانی در شهر دالکی برگزار می‌کنیم.

موسوی‌نژاد درباره تقسیمات کشوری و تبدیل شهر دالکی به بخش خاطرنشان کرد: روحانی از بدو ورود دستور متوقف شدن این موضوع را صادر کرده و تا اطلاع ثانوی هیچ ارتقای تقسیمات کشوری نخواهیم داشت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این راستا طرحی را به مجلس ارائه داده‌ام که دولت را ملزم می‌کند همه تصمیمات در زمینه تقسیمات کشوری را به مجلس ارائه کند تا با تغییر دولت‌ها این موضوع دستخوش تغییرات نشود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در ارتباط با سد دالکی همچنان پیگیر هستم و به فضل خدا در کمترین زمان تکمیل شود.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه تسریع در تکمیل سد دالکی امری لازم است افزود: سد دالکی نقش حیاتی برای شهرستان دارد و به جد پیگیر این موضوع هستم و عملیات اجرایی این سد در حال اجراست.

وی ابراز داشت: اجرای سد دالکی موجبات آبیاری بخش عظیمی از اراضی کشاورزی شهرستان می‌شود و نقش مهمی در رونق کشاورزی شهرستان دارد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: دشتستان قطب کشاورزی استان است و تامین به موقع آب کشاورزی در این شهرستان باید مورد توجه و تاکید همه مسئولان قرار گیرد و نباید کم کاری شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها