کد خبر: ۲۰۴۵۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
روي هاچسون سرمربي تيم ملي فوتبال انگليس اعلام کرد جان تري کاپيتان سابق تيم ملي اين کشور را براي بازيهاي دوستانه و تدارکاتي جام جهاني 2014 برزيل به اين تيم دعوت نخواهد کرد.

تري سپتامبر 2012 به صورت داوطلبانه از تيم ملي فوتبال انگليس خداحافظي کرد اما پس از دو شکست پياپي انگليس در زمين خود برابر شيلي و آلمان در نوامبر گذشته و بازي خوب تري در تيم فوتبال چلسي ، برخي از جمله گري لينکر و راي ولکينز دو کاپيتان سابق انگليس از هاجسون خواستند بار ديگر تري را به تيم ملي دعوت کند.

اما هاجسون در ورزشگاه ومبلي به خبرنگاران گفت :« جان کناره گيري کرده است. تا آنجا که اطلاع دارم او اين تصميم را گرفته است. مسير طولاني را در مقدماتي جام جهاني و در برخي از بازيهاي دوستانه بدون او طي کرديم و بايد در آينده نيز بدون او بازي کنيم. تا آنجا که مي دانم خداحافظي ، خداحافظي است.»

به گزارش خبرگزاري رويترز از لندن ، تري 33 ساله اولين بازي خود را براي تيم ملي انگليس ژوئن 2003 انجام داد و در نهايت شمار بازيهاي ملي خود را به 78 بازي رساند.

وي در سال 2006 به جاي ديويد بکام بازوبند کاپيتاني تيم ملي انگليس را به بازو بست.

تري فوريه 2010 پس از رسوايي که درباره زندگي شخصي او مطرح شد براي اولين بار بازوبند کاپيتاني را از دست داد اما همان سال بار ديگر آن را به دست آورد.

فدراسيون فوتبال انگليس پيش از رقابتهاي جام ملتهاي اروپا در سال 2012 به علت اهانت تبعيض نژادي تري به آنتوان فرديناند بازيکن کوئينز پارک رنجرز در ديداري در رقابتهاي ليگ برتر انگليس ، بازوبند کاپيتاني را از تري پس گرفت و همين باعث شد فابيو کاپلو از سرمربي گري تيم ملي انگليس استعفا دهد.

تري پس از اتهامهاي فدراسيون فوتبال انگليس به وي ، در اعتراض به اين مسئله از رقابتهاي ملي خداحافظي کرد.

کميته اي مستقل در فدراسيون فوتبال انگليس وي را محکوم کرد و او علاوه بر محروميت از چهار بازي ، 220 هزار پوند (362 هزار دلار) جريمه شد.

تيم ملي فوتبال انگليس پنجم مارس ديداري دوستانه برابر دانمارک برگزار خواهد کرد و پس از آن هاجسون ترکيب تيم ملي فوتبال انگليس را براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل اعلام خواهد کرد.

انگليس در گروه چهارم رقابتهاي جام جهاني با تيمهاي ايتاليا ، اروگوئه و کاستاريکا هم گروه است.

همچنين قرار است انگليس 30 مه ديداري دوستانه در ومبلي لندن با تيم ملي فوتبال پرو برگزار کند.

انگليس پس از آن در چهارم ژوئن در ميامي آمريکا با تيم اکوادور و هفتم ژوئن با هندوراس ديدار خواهد کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها