أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۰۵۳۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
مجله مهرنامه در يكي از شماره‌هاي خود، از سريع‌القلم به عوان مشاور روحاني نام مي‌برد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، چندي است انتشار تصاوير مشاور رئيس دولت يازدهم در چهل و چهارمين اجلاس داووس سبب عصبانيت مشاور رسانه‌اي دولت يازدهم شده است.
"حسام الدين آشنا" مشاور رسانه‌اي دولت يازدهم در نامه‌اي به صدا و سيما مي‌نويسد: "از آنجا که بارها به صورت شفاهی و کتبی به آن سازمان محترم تذکر داده شده است انتصابات ریاست محترم جمهوری صرفاً از طریق سایت رسمی دفتر ریاست جمهوری اعلام می‌شود، اصرار بر خلق مشاور و سپس همراه‌کردن وی با هیئت همراه رئیس‌جمهور در داووس و در نهایت نقد پوشش ایشان را نمی‌توان اشتباهی عادی تلقی کرد."
اظهارات آشنا در حالي است كه شخص سريع القلم خود را مشاور رئيس جمهور معرفي مي‌كند و در مصاحبه با خبرگزاري تسنيم مي‌گويد: در گفت‌وگوی خود، نه به عنوان مشاور رئیس‌جمهور، بلکه به عنوان استاد دانشگاه شهید بهشتی، صرفاً به بیان دیدگاه‌های شخصی خود خواهد پرداخت.
با تمام اين اتفاقات، اينبار تصويري از نماي صفحه اول مجله مهرنامه از آقاي سريع‌القلم منتشر مي‌شود كه از ايشان با عنوان مشاور روحاني نام برده شده است.


عكس مشاور كرواتي رئيس جمهور در مهرنامه+ عكس
مهرنامه در يكي از شماره هاي خود، به وضوح از عنوان مشاور براي سريع القلم استفاده مي‌كند و هيچ كسي هم اعتراضي نمي‌كند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها