کد خبر: ۲۰۵۷۶۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال ملوان پيش از ديدار برابر استقلال گفت: به ما ربطي ندارد که استقلال براي قهرماني مي‌جنگد بلکه با انگيزه بالا و با هدف پيروزي برابر اين تيم قرار مي‌گيريم.
دراگان اسکوچيچ در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر استقلال گفت: لازم نيست وقت بگذاريم و درباره استقلال حرف بزنيم. آن‌ها مي‌خواهند براي قهرماني بجنگند اما اين به ما ربطي ندارد. ما فقط بايد به بازي خود فکر کنيم و امتيازهاي لازم را بگيريم تا موفق شويم.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: مهم نيست که در بازي‌هاي قبلي چه نتايجي رقم خورده است. فقط بازي فردا مهم است. آنچه يک سال پيش يا چند سال پيش اتفاق افتاده بود، تمام شده است. ما فقط بايد بازي فردا را در نظر بگيريم و من به شما مي‌گويم که برابر استقلال شانس زيادي براي پيروزي داريم. ما براي کسب اين نتيجه انگيزه بالايي داريم.

سرمربي ملوان در ادامه گفت: سعيد يوسف‌زاده و اميرحسين فشنگچي از هفته پيش مصدوم هستند و معلوم نيست که فردا در بازي باشند يا نه. فعلا 24 ساعت وقت داريم.

اسکوچيچ در ادامه خطاب به يکي از خبرنگاران گفت: از چهره‌ات معلوم است که مي‌خواهي درباره شام من با قلعه‌نويي بپرسي! اما آن خبرنگار از اسکوچيچ درباره نتيجه بازي رفت ملوان برابر استقلال و پرسپوليس پرسيد. سرمربي ملوان پاسخ داد: اين نتايج اصلا مهم نيست. من هم مي‌توانم بگويم در رقابت‌هاي آسيايي استقلال را حذف کرده‌اند اما اين حرف چه اهميتي براي بازي فردا دارد. باخت ما برابر استقلال و پرسپوليس در بازي رفت مهم نيست. مهم اين است که براي بازي فردا انگيزه زيادي داريم.

اسکوچيچ همچنين گفت: بازيکنانم شايسته حمايت هواداران هستند. آن‌ها در اين فصل نتايج خوبي گرفته‌اند و اميدوارم در بازي فردا مردم زيادي به ورزشگاه بيايند و ما را کمک کنند.

در ادامه نشست بالاخره يکي از خبرنگاران درباره شام مشترک اسکوچيچ و قلعه‌نويي از او سوال کرد. سرمربي ملوان که منتظر اين سوال بود، درباره اين سوال گفت:‌ متعجبم که چرا کسي از صبحانه و ناهار من نمي‌پرسد. البته اين نشانه خوبي است. قبلا درباره سيستم 2 – 4 - 4 و ماجراي اشجاري از من سوال مي‌کرديد و حالا درباره شام صحبت مي‌کنيد!

اسکوچيچ ادامه داد: مي‌گويم که ملوان اکنون نياز به آرامش دارد. اين حرف من به اين معني نيست که بازي فردا براي‌مان مهم نيست بلکه مي‌گويم چرا وقتي شرايط تيم خوب است، بايد تحت فشار قرار بگيريم؟ مهم نيست که من با چه کسي ناهار يا شام مي‌خورم، مهم اين است که تيمم نتيجه مي‌گيرد و در فصلي که سختي زيادي متحمل شده‌ايم، نتايج خوبي گرفته‌ايم.

سرمربي ملوان پس از اين پاسخ گفت: آيا از جوابم راضي شديد؟ هر کسي براي طرز فکرش دلايلي دارد. من، ايران‌دوست، شما و کسان ديگر مي‌توانند تفکر خود را داشته باشند. هميشه در فوتبال شايعه وجود دارد. اما با اين حال همه بايد به هم احترام بگذارند.

وي ادامه داد: هميشه در هر نشست خبري موردي وجود دارد که از آن پرسيده شود. يک بار درباره اتلتيکو بيلبائو، يک بار درباره کراوات من و حالا هم درباره شام. اما من دوست دارم به وظيفه‌اي که دارم رسيدگي کنم.

اسکوچيچ در پايان درباره احتمال ماندنش در ملوان براي فصل آينده گفت: تا کنون که باشگاه در اين باره به من چيزي نگفته است و من هم چيزي نمي‌گويم و فعلا فقط به بازي فردا فکر مي‌کنم. فصل سختي را پشت سر گذاشتيم اما از کار کردن با بازيکنانم لذت مي‌برم و آن‌ها من را خوشحال کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها