کد خبر: ۲۰۵۷۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي روسونري بحران زده ادعا کرد مردانش مي‌توانند در جدال با ميهمان اسپانيايي‌ خود در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا برنده از ميدان خارج شوند.
کلارنس سيدورف در کنفرانس خبري پيش از جدال فردا شب (چهارشنبه) تيمش برابر اتلتيکومادريد در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن‌سيرو تاکيد کرد با تمام احترامي که براي تيم تحت هدايت ديه‌گو سيمئونه قائل است باور دارد که مردان او مي‌توانند نماينده اسپانيا را دست خالي به سمت خانه‌اش بدرقه کنند.

به نقل از تسنيم، سيدورف که تيم بحران‌زده‌اش در اين فصل در ميانه جدول و فاصله 31 امتيازي با يوونتوس صدرنشين جدول رده‌بندي سري A قرار گرفته به مصاف اتلتيکويي مي‌رود که با بارسلونا و رئال مادريد 2 صدرنشين جدول رده‌بندي لاليگا هم‌امتياز است و ادعاي قهرماني دارد. با اين حال سرمربي هلندي روسونري شانس فراواني براي پيروزي تيمش قائل است.

سيدورف اظهار داشت: ميلان در وضعيت خوبي قرار دارد و با انگيزه است. ما برابر حريفي به ميدان خواهيم رفت که در سطح بسيار بالايي بازي مي‌کند و به همين دليل ما انگيزه داريم که با ارائه يک نمايش خوب برابر اين تيم شايستگي خود را اثبات کنيم. به نظر من بازي فرداشب يک بازي فوق‌العاده و پر از موقعيت‌هاي گلزني خواهد بود.

سيدورف افزود: اتلتيکومادريد تيمي قابل احترام است اما اين تيم هم نقاط ضعفي دارد که مي‌تواند از آنجا ضربه بخورد. هدف ما هم همين است که از همين نقاط ضعف براي غافلگير کردن اتلتيکومادريد استفاده کنيم.

سرمربي هلندي ميلان از زمان روي کار آمدن به جاي ماسيميليانو آلگري در ابتداي سال جاري، از 7 بازي که روي نيمکت ميلان نشسته 4 بار شاهد پيروزي شاگردانش بوده و 2 بار باخته و يک بار هم مساوي کرده است. با اين شرايط او معتقد است مي‌توان در تيمش نشانه‌‌هاي پيشرفت را ديد.

وي تصريح کرد: کيفيت بازي و درک متقابل ميان بازيکنان ما رفته رفته بهتر مي‌شود. در بازي برابر ناپولي ما نمايش چندان جالبي نداشتيم اما بايد به روند پيشرفت‌مان ادامه دهيم و بدون دچار شدن به غرور از هر جهت عملکردمان را ارتقا دهيم. به نظر من بازيکنان ما براي اين بازي بسيار انگيزه دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها