کد خبر: ۲۰۵۷۷۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
بازيکن سابق پرسپوليس گفت: براي من فرقي نمي‌کند چه کسي سرمربي يا مديرعامل پرسپوليس بشود و پروين گفت بياييد دور هم ناهار بخوريم.
پژمان جمشيدي در مورد حضورش در جلسه پيشکسوتان پرسپوليس گفت: با من تماس گرفتند و گفتند علي پروين گفته بياييد دور هم جمع شويم و ديداري تازه کنيم و ناهار بخوريم، نمي‌دانستم قرار است صحبت‌هاي جدي مطرح شود و بحث سهام باشگاه به ميان بيايد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: به نظر من پرسپوليس به اين زودي‌ها خصوصي نمي‌شود زيرا هيچ آدم عاقلي حاضر نيست باشگاه را با اين همه بدهي قبول کند، پيشکسوتان پرسپوليس هم براي اين باشگاه زحمت زيادي کشيدند اما هيچکدام طلبي از باشگاه نداريم و به هرجايي هم رسيده‌ايم از طريق پرسپوليس بوده است، خود من به شخصه نه روبروي کسي هستم و نه در کنار کسي قرار مي‌گيرم، برايم موفقيت پرسپوليس مهم است و از بردهايش خوشحال مي‌شوم آنهم نه بخاطر اينکه چيزي گيرم بيايد، من اگر پژمان جمشيدي شده‌ام به خاطر حضور در پرسپوليس بوده است و فقط به نام پرسپوليس تعصب دارم و نه هيچ شخص خاصي، اميدوارم هرکسي که براي پرسپوليس دلسوزي مي‌کند به اين تيم کمک کند و براي کسي هم سينه چاک نمي‌کنم.

وي در مورد اينکه آيا او مي‌خواهد سهامي از باشگاه پرسپوليس بخرد يا نه، گفت: اولاً من اينکاره نيستم دوم اينکه از من بزرگتر و پيشکسوت‌تر و محبوب‌تر در پرسپوليس زياد است ضمن اينکه در آن جلسه حتي صحبت از واگذاري رايگان سهام به پيشکسوتان شد با اين حال من هيچ صحبتي در آن جلسه نکردم، علي پروين يکي دوبار به من گفت مثل بقيه صحبت کن اما من حرفي نزدم.

وي در مورد افشاگري مايلي‌کهن در جلسه عليه دايي، گفت: مايلي‌کهن نظرش را گفته است، پرسپوليس اين همه قهرمان شد چه اتفاقي برايش افتاد اکنون حال و روزش را مي‌بينيد امسال هم قهرمان شود چه اتفاقي مي‌افتد؟ من وارد جنگ بزرگان نمي‌شوم و دخالتي در اين ميان نمي‌کنم اما معتقدم بايد پيشکسوتان حرمت يکديگر را نگه دارند و حداقل در رسانه‌ها عليه يکديگر موضع‌گيري نکنند تا حرمت ما از سوي جامعه هم حفظ شود.

بازيکن سابق پرسپوليس در مورد اينکه ظاهراً ديگر در فوتبال فعاليتي ندارد و فقط به هنرپيشگي فکر مي‌کند گفت: اينگونه نيست . من کمک‌هايي به پرسپوليس شمال مي‌کنم، تيم پاراگ را در آسيا ويژن دارم و عاشق مربيگري هستم، هدفم هم سرمربيگري در تيم ليگ برتري است اما نمي‌خواهم با ارتباطات سياسي در ليگ برتر مربي‌گري کنم. بايد مدارج مربي‌گري را پله پله طي کنم.

وي ادامه داد: بعد از سريال پژمان نگاه‌ها بر روي من زيادتر شد و پيشنهاد بازي در فيلم‌ها و سريال‌هايي را به من دادند اما ترجيح دادم گزيده کار کنم و در تئاتر بازي کردم که کم حاشيه‌تر و خلوت‌تر است، سعي کردم کنترل شده کار بازيگري کنم، اکنون هم 3 سکانس در فيلم خانم تهمينه ميلاني بازي کرده‌ام اسم اين فيلم آتش‌بس 2 است و بهرام رادان و ميترا حجار در آن بازي کرده‌اند، اساتيدي مثل محمود کلاري بعنوان فيلمبردار، اسحاق خانزادي به عنوان صدا بردار و معيريان در اين فيلم حضور دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها