کد خبر: ۲۰۶۶۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
در هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرسپولیس از ناکامی رقبا بهترین استفاده را کرد و دوباره به صدر جدول نزدیک شد.
هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برتری پرسپولیس و بازگشت این تیم به جمع مدعیان به پایان رسید.

**در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج، ترین‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر:

استقلال خوزستان یک - داماش یک

سایپا یک - گسترش فولاد یک

ذوب‌آهن صفر - فجر سپاسی یک

نفت تهران یک - فولاد یک

ملوان 4 - استقلال 2

مس صفر - سپاهان صفر

تراکتورسازی صفر - راه‌آهن سورینت 3

پرسپولیس 3 - صبا یک

**ترین‌های بیست‌وهفتم لیگ برتر:

در هفته بیست و هفتم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌ای که برگزار شد 20 گل به ثمر رسید تا در این هفته شاهد میانگین 2،5 در هر مسابقه باشیم.

در این هفته دیدار ملوان و استقلال با 6 گل و دیدار مس و سپاهان که صفر بر صفر به پایان رسید پرگل‌‌ترین و کم‌گل‌ترین دیدارهای هفته معرفی می‌شوند.

**بهترین تیم هفته: ملوان

در هفته بیست و هفتم تمام مدعیان به جز پرسپولیس متوقف شدند تا یاران دایی یک بار دیگر به کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری امیدوار شوند. پرسپولیسی‌ها همچنین توانستند رکورد یک فصل شکست ناپذیری در ورزشگاه آزادی را همراه با علی دایی تجربه کنند.

در هفته‌ای که گذشت راه‌آهن در خانه قهرمان جام حذفی دست به کار بزرگی زد و تراکتور را 3 بر صفر شکست داد؛ فجرسپاسی هم در خانه ذوب‌آهن مصاف قعرنشینان را به سود خود به پایان رساند.

با این حال عنوان بهترین تیم هفته به ملوان تعلق می‌گیرد که توانست در ادامه روند خوب خود در نیم فصل دوم با یک پیروزی پرگل پس از مدت‌ها استقلال را از صدر جدول پایین بکشد.

**ناکام هفته: استقلال و بس!

بدون شک باید بزرگ‌ترین ناکام هفته بیست و هفتم را استقلال معرفی کرد. آبی‌پوشان که با یک تساوی هم همچنان در صدر جدول لیگ باقی می‌ماندند یک بار دیگر در مرداب انزلی فرو رفتند تا این شهر همچنان قتلگاه استقلال باشد.

ملوان اولین‌بار در فصل اول لیگ برتر مانع قهرمانی استقلال شد. تیم شهر انزلی یک بار دیگر و در زمان ناصر حجازی، نخستین شکست آبی‌ها در لیگ برتر را به این تیم تحمیل کرد. استقلال دو فصل پیش یک بار دیگر مقابل ملوان و در زیر بارش شدید باران 4 تایی شده بود. در نهایت هم اینکه در جام حذفی نیز در روزی که استقلالی‌ها به یاد حجازی فقید با پیراهن مشکی مقابل ملوان صف‌آرایی کرده بودند از این تیم شکست خورده و باز هم با ناکامی انزلی را ترک کردند تا رویای بردن کاپ قهرمانی جام حذفی بر سر مزار ناصر حجازی هیچگاه محقق نشود.

**بازیکن هفته: دو مدافع میانی ملوان

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر بدون شک باید مدافعان میانی ملوان یعنی سیامک کوروشی و احمد آهی را به عنوان بهترین‌ بازیکنان هفته معرفی کرد.

این دو با گل‌های زودهنگام خود در همان ده دقیقه اول کار استقلال را یکسره کردند. البته کوروشی ضمن به ثمر رساندن گل اول، گل دوم تیمش را پایه‌گذاری کرد. با این حال این عنوان بهترین بازیکن هفته به این دو بازیکن تعلق می‌گیرد.

**مربی هفته: منصور ابراهیم‌زاده

در هفته‌ای که سپری شد راه‌آهن با تفکرات مربی خود یعنی منصور ابراهیم‌زاده مقابل تراکتورسازی به یک پیروزی ارزشمند رسید تا شاید این برد پایانی باشد بر روزهای بحرانی این تیم تهرانی.

البته اسکوچیچ و یاوری نیز نامزد کسب این عنوان بودند که در نهایت با توجه به برد پرگل راه‌آهن؛ این عنوان به منصور ابراهیم‌زاده تعلق خواهد گرفت.

**رده‌بندی گلزنان تا پایان هفته بیست و هفتم:

12 گل: رضا عنایتی(صبای قم)

11 گل: کریم انصاری‌فرد (تراکتورسازی) - مهرداد بایرامی (گسترش فولاد)

10 گل: رضا نوروزی (نفت تهران)

9 گل:‌ لوسیانو پریرا (فولاد) - جلال رافخایی (ملوان)

8 گل:  سجاد شهباززاده (سایپا) - مهدی دغاغله (ملوان)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها