کد خبر: ۲۰۶۸۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي بارسلونا مسئوليت اشتباهات فني و شکست 3-1 تيمش برابر رئال سوسيه‌داد را که باعث شد بارسلونا در کورس قهرماني سه امتياز از رئال مادريد عقب بيفتد، پذيرفت.

خراردو مارتينو سرمربي بارسلونا در بازي برابر سوسيه داد، آلکس سانگ هافبک سابق آرسنال را در يک پست غيرتخصصي در کنار جرارد پيکه و مارک بارترا قرار داد.

اين اشتباه باعث شد که سانگ در اين بازي اوقات سختي را سپري کند و با زدن يک گل به خودي سوسيه داد را پيش بيندازد. پس از اين گل، آنتوني گريزمن و ديويد زوروتوزا با به ثمر رساندن دو گل ديگر ظرف پنج دقيقه، تک گل ليونل مسي را که بازي را به تساوي کشانده بود، بي اثر کردند.

مارتينو گفت: شکست و واگذاري عرصه در ليگ هميشه ناراحت کننده است، اما ما هفته آينده يک شانس ديگر داريم و تا پايان فصل به مبارزه ادامه مي‌دهيم.

سرمربي بارسلونا تاکيد کرد: حريف ما بسيار خوب بازي کرد. آنها بهتر از ما بودند. درسي که ما از اين بازي گرفتيم اينست که واکنش ما با چيزي که امروز از ما انتظار مي‌رفت مطابقت نداشت.

وي افزود: بايد کمي بيشتر به کارلوس ولا و گريزمن، دو مهاجم سوسيه داد فکري مي‌کرديم.

مارتينو گفت: محل قرار گرفتن سرجيو کانالس مشکلاتي را براي ما ايجاد کرد زيرا آنها يک لوزي درست کردند و کانالس از پشت سر بوسکتس فرارهايي را ترتيب داد.

برخلاف پيروزي 2-0 برابر منچسترسيتي در ليگ قهرمانان اروپا، مارتينو در بازي برابر سوسيه داد شش تغيير در ترکيب بارسا ايجاد کرده بود.

نيمار پس از يک ماه دوري براي اولين بار به ترکيب بازگشت و مارتينو براي بازي دادن به نيمار، فابرگاس و ژاوي را روي نيمکت نشانده بود.

سرمربي بارسلونا درباره اين تغييرات گفت: ما مثل هميشه سيستم چرخشي را اجرا کرديم تا به تمام بازيکنان بازي برسد. البته نتايج به اين بستگي دارد که اين سيستم چرخشي درست بوده يا خير.

مارتينو افزود: ما احساس کرديم که بايد بيشتر نفوذ کنيم و به همين دليل با يک مهاجم بيشتر بازي کرديم. اما ظاهرا تصور من از اين بازي غلط بوده است.

مارتينو در ادامه از صحبت کردن درباره آنچه که باعث اخراج وي از کنار زمين به سکوها شد، خودداري کرد.

وي گفت: به تصميم داور احترام مي‌گذارم و حرفي براي گفتن وجود ندارد.

همچنين جرارد پيکه مدافع بارسلونا گفت: نبود ژاوي و فابرگاس در زمين به معني اينست که بارسا قدرت حفظ توپ خود را از دست مي‌دهد.

وي افزود: ما احساس راحتي نداشتيم و توپ در مالکيت ما نبود. قدرت ما در حفظ توپ است و به ما امکان ايجاد موقعيت گلزني را مي‌دهد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، پيکه افزود: اکنون ما يک هفته فرصت داريم که استراحت کنيم و به اين فکر کنيم که چرا اوضاع درست پيش نرفت. اين چندان نگران کننده نيست. ما فقط بايد براي بازي بعدي آماده شويم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها