کد خبر: ۲۰۷۱۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
آنتونيو کونته معتقد است تيمش با وجود خستگي نتيجه‌ خوبي برابر تورينو گرفته است.

يوونتوس شب گذشته (يکشنبه) موفق شد در هفته‌ بيست و پنجم سري A تورينو را شکست دهد تا موقعيت خودش را در صدر جدول حفظ کند.

آنتونيو کونته، سرمربي يوونتوس پس از پيروزي‌ در شهرآورد تورين گفت: بازيکنانم کمي خسته بودند. چند بازي سخت را در هفته‌هاي گذشته پشت سر گذاشتيم اما به هيچ وجه نمي‌خواستيم در شهرآورد تورين تيم بازنده باشيم. به همين خاطر انگيزه زيادي براي پيروزي در اين ديدار داشتيم تا اختلافمان را با رم در صدر جدول حفظ کنيم. بازيکنانم در اين ديدار عملکرد بسيار خوبي داشتند و فرصت‌هاي بسيار کمي نصيب حريف شد. هم در خط دفاع و هم در خط حمله بازي بي‌نقصي را ارائه داديم. تنها سه روز پس از ديدار برابر ترابوزان در ليگ اروپا بازي کرديم که اين کار ما را سخت کرده بود. اکنون نيز بايد به ديدار برگشت با اين تيم در روز پنجشنبه فکر کنيم. مي‌دانيم که جو خيلي سختي در ترکيه حکمفرماست و بايد بتوانيم از پيروزي خودمان در ديدار رفت مراقبت کنيم.

سرمربي يوونتوس در ادامه گفت: تورينو در اين فصل تيم متفاوتي با فصل‌هاي گذشته بوده و پيشرفت زيادي کرده‌ است. به آنها تبريک مي‌گويم که توانستند در نيمه دوم ما را تحت فشار قرار دهند اما از عملکرد تيمم در اين ديدار راضي هستم زيرا بازي‌هاي فشرده‌اي در ليگ و ليگ اروپا داريم که باعث خستگي بازيکنانم شده است. اگر از من بپرسيد که اين فصل اطمينان بيشتري از تيمم دارم يا فصل گذشته پاسخ خواهم داد که فصل گذشته اطمينان بيشتري داشتم زيرا تيم در موقعيت خوبي قرار داشت و هم در ليگ قهرمانان و هم در ليگ شرايط خوبي داشتيم.

سرمربي جوان يوونتوس در پايان گفت: نبايد فراموش کنيم که کوچک‌ترين اشتباه باعث خواهد شد تا رم اختلافش را با ما کم کند. پيروزي شب گذشته آنها پيام خوبي براي ما بود و نشان داد که آنها منتظر هستند تا از کوچک‌ترين لغزش ما استفاده کنند و ما نبايد به آنها اين فرصت را بدهيم.

يوونتوس پنجشنبه در مرحله برگشت ليگ اروپا برابر ترابوزان اسپور ترکيه قرار مي‌گيرد. تيم ايتاليايي در بازي رفت موفق شد با دو گل به پيروزي برسد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها