کد خبر: ۲۰۷۴۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
تداوم قانون شکنی دختر حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی:
در مهر ماه سال جاری فائزه هاشمی با حضور و سخنرانی در جمع فعالان سیاسی اصلاح طلب مشهد از حکم دستگاه قضا برای ایشان سرپیچی نمود. این پایان قانون شکنی دختر حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی نبود و روز گذشته وی با حضور در جمع سازمان دانشجویان حزب اسلامی کار به سخنرانی پیرامون مسئله آزادی مطبوعات و آینده اصلاحات پرداخت.
چندی پیش پایگاه 598 در گزارشی آورده بود که فائزه هاشمی رفسنجانی سوم دیماه سال 90 به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام در دادگاه انقلاب تهران محاکمه و به 6 ماه حبس و پنج سال محرومیت از عضویت و فعالیت در احزاب، گروه‌ها و انجمن‌ها و فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد.

پس از تایید حکم مجازات فائزه هاشمی در دادگاه تجدید نظر وی راهی زندان شد، زندانی که به گفته خودش بیشتر شبیه هتل بود و امکانات و تجهیزات خوبی هم داشته است.



اما گذراندن 6 ماه حبس فقط بخشی از مجازات جرم بزرگ فائزه هاشمی بود و محرومیت پنج ساله وی از هرگونه فعالیت سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی و حضور در احزاب و گروه های سیاسی تنها بخشی دیگر از مجازاتی بود که دادگاه برای این مجرم امنیتی در نظر گرفته بود.

اما در مهر ماه سال جاری فائزه هاشمی با حضور و سخنرانی در جمع فعالان سیاسی اصلاح طلب مشهد از حکم دستگاه قضا برای ایشان سرپیچی نمود و به فعالیت های سیاسی و مطبوعاتی که به مدت پنج سال از ان محروم شده است پرداخت.

این پایان قانون شکنی دختر حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی نبود و روز گذشته وی با حضور در جمع سازمان دانشجویان حزب اسلامی کار به سخنرانی پیرامون مسئله آزادی مطبوعات و آینده اصلاحات پرداخت.

فائزه هاشمی در این جلسه در دفاع از توهین روزنامه آسمان به ارزش های دینی بیان می دارد: اصل 168 قانون اساسی می‌گویند جرایم سیاسی و رسانه‌ای باید باحضور هیئت منصفه در دادگاه پیگیری شود که این نشان می‌دهد چقدر رسانه‌ها اهمیت دارند بنابراین این حرکت توقیف رسانه‌ای مانند روزنامه آسمان که یک شبه تعطیل شد برخلاف این اصل قانون اساسی است دلیل این قانون این است که ممکن است حاکم مملکت فکر کند فلان عمل جرم است اما هیئت منصفه و مردم آن را جرم ندانند.

وی در ادامه می گوید: اگر ما واقعا خلاف‌کار بودیم و دزدی و سوءاستفاده از آقازادگی در پرونده خود داشتیم در این چهار سال گذشته که انقدر با یکسری دروغ‌پردازی روی خانواده ما فشار وارد شد حتما دستگیر و مجازات می‌شدیم بنابراین همه چیز دروغ است و هیچ مدرکی علیه من و برادرانم وجود ندارد ما خلافکار نیستیم.

حال این سوال به وجود می آید که چگونه می شود که یک آقازاده مجرم با سرپیچی از قوانین و احکام دستگاه قضایی کشور به فعالیت سیاسی و مطبوعاتی خود ادامه دهد و در حین این فعالیت ها مجاری قضایی و اجرای قانون را نفی و نقد کند و همچنان آزادانه به فعالیت های خود ادامه دهد؟!

قانون برای همه برابر است ...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۴
در انتظار بررسی: ۹
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
۱۸
۱
شما دزد نیستید ما دزدیم که کشور شما رو دزدیدیم
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
۱۵
۱
سر پل صراط مشخص میشود خانم هاشمی!!
پاسخ
حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
۱۳
۲
دزد مردمند که وزیر اقتصاد اینها گفت هرکه بی جهت یارانه گرفته باید جریمه سنگین شود.
مردم حق اینها رو توی 8 سال دولت دکتر احمدی نژاد خوردند .
پاسخ
حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
۱۰
۲
شمارابه روح رسول الله (ص)قسم میدهم این موضوع بیعدالتی راکه یقینادل اقا وهرانسان ازاده ایی رابدرد میاورد بصورت روزانه پیگیری ومانند یک ستون درروزنامه گزارش نمایید.مردم استوارایران درطول جنگ هرچه داشتندباهم می خوردندوجنگ راانطور که مدنظر امام راحل بود پیش بردند.ولی بعدازجنگ مانورتجمل وسبقت گیری اقازاده ها(هرکه باشند)درجمع اوری مال وثروت وقدرت مزه بیعدالتی رابه مردم چشاندوانهارابیتاب کرد.بزرگواری ومردانگی کنید روزانه مطلبی راپیگیری تاباعنایات پروردگارمتعال ودعای ویژه مردم به نتیجه برسد.میتوانید کمپین مبارزه مردمی بااینگونه تخلفات تشکیل بدهید.نترسیدکه خداباصابران ودرکمین ستمکاران است.
پاسخ
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۴:۰۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
۱۵
۴
ای بابا مملکت در واقع مال این خانم و داداشای مظلومشه، این بقیه مردم هستند که مشکل دارند و دزد و ... هستند خدایا شر اینارو از سر این مردم ومملکت کوتاه کن
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
۱۳
۲
این ... دزد نیست صاحب کشور است!!
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
۱۴
۳
سلام دست شما درد نکنه
روکه نیست
سنگ پاست
البته حق هم داره
چون مسئولین ما عرضه ی برخورد را ندارند و اینجوری جری میشن
و گستاخ
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۱۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
۱۱
۳
آن قدرتی که ایشان دارد من و شما و مردم عادی ندارد . ایشان دختر ارشد حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، سردار سازندگی ایران اسلامیست . و مادرشان خانم عفت مرعشی است و ایشان هم صاحب نظر در مسائل سیاسی کشور است . مواظب خودتان باشید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
۵
۰
سلام آیا می دانید اگر هر ایرانی در روز فقط یک دانه برنج را اسراف کند روزانه حدود 1200کیلو برنج به هدر خواهد رفت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۲
۸
۱
طرف رفت پیش پادشا گفت که این سگ های ولگرد مردم را می گیرند دستور بدهید اینها را جمع می کنند شاه گفت برو فردا دستور صادر می شود فردا شاه دستور داد مردم بیرون خونه نیایند تا سگها اینها را نگیرند مثل این خانم هست
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۲
۱۰
۱
از کوزه (ایت الله هاشمی ) همان برون طراود که در اوست . ناز شستشون با این زاد و رودشون
پاسخ
آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
۰
۲
همينكه دختر رفستجاني است وزندان ميره گناهش پاكه خيليها براي اينكه بخورند و ببرند
هرروز عليه رفسنجاني حرف ميزنند
خدا وكيلي قضاوت كنيد اگر آقاي اژه ايي با دقتي كه پرونده كرباسچي را مطالعه كرد براي احمدي نژاد و قاليباف را مطالعه كند اين دو نفر بايد 100 سال زندان بروند به نازم به عدالت علي
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
۱
۰
احمدی نژاد حریف آنهاست
پاسخ
شبنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
۰
۰
طرفدار حقوق بشر ، فمنیست تو با هفت پشت راست می گی اگه قانون نبود و اجازه داشتم به عنوان یک زن تو و نسلتو برای بقای زنان از بین می بردم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها