يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۷۷۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
باشگاه هنرمندان قصد دارد در مراسمی که روز جمعه در تالار وحدت برگزار می شود، با تندیس انسانیت از کارهای خیرخواهانه تقدیر کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، باشگاه هنرمندان که 12 سال پیش تاسیس شده و بنیانگذار بازی‌های خیریه در ایران است، تا به حال علاوه بر 470 بازی خیریه، کارهای بزرگی انجام داده که اکثر آنها در ذهن همه مانده. البته این باشگاه در انجام یکسری کارها هم ناموفق بوده اما نشان داده که به دنبال کارهای خیر است.

 

یکی از کارهایی که باشگاه در انجام آن ناموفق بوده، آشتی دادن علی دایی با محمد مایلی‌کهن است که چندی پیش مراسم مفصلی برای این کار برگزار شد اما در نهایت با اعتراض مایلی‌کهن و اخم‌های علی دایی ناموفق ماند.

 

با وجود این مساله، باشگاه هنرمندان دست از اینگونه کارهای خیرخواهانه نکشید و این بار قصد دارد اتفاق جدیدی را رقم بزند تا در ذهن‌ها بماند. باشگاه هنرمندان ایران قصد دارد جمعه در مراسمی باشکوه از 6 ورزشکار و 6 هنرمند که در کارهای خیرخواهانه همیشه پیش‌قدم بودند، تقدیر کند و به آنها تندیس انسانیت بدهد.

 

هنوز لیست این 12 نفر برتر لو نرفته اما با توجه به دعوتنامه‌هایی که به دست آنها رسیده می‌توان نام تعدادی از آنها را حدس زد. مثلا محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان که همیشه در کارهای خیرخواهانه پیش‌قدم بوده، با نشان دادن دعوتنامه باشگاه هنرمندان، از مراسم این باشگاه برای تجلیل صحبت کرد.

 

با این اتفاق می‌شد به راحتی حدس زد که محمد بنا یکی از ورزشکارانی است که مورد تجلیل قرار می‌گیرد اما با وجود اینکه بنا و علی کریمی قول و قرار دیدار را برای مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی گذاشتند اما به نظر می‌رسد که ملاقات این 2 دوست پرسپولیسی جمعه رقم می‌خورد. چرا که خبر می‌رسد علی کریمی هم جزو نفراتی است که جمعه به این مراسم دعوت شده.

 

پس با توجه به تعطیلی لیگ و اینکه بازی بعد تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا، 21 اسفند است، علی کریمی مطمئنا تهران خواهد بود و مشکلی برای حضور در این مراسم نخواهد داشت.

 

به این ترتیب محمد بنا و علی کریمی که علاقه زیادی به هم دارند و مدت‌هاست می‌خواهند همدیگر را ببینند اما مشغله کاری اجازه این کار را نداده جمعه می‌توانند به این خواسته خود برسند و همدیگر را در مراسمی که برای تجلیل از آنها گرفته می‌شود ملاقات کنند اما در این مراسم احتمال دارد یک اتفاق جالب‌تر دیگر بیفتد که این اتفاق البته یکی از هدف‌های بزرگ باشگاه‌ هنرمندان هم هست.

 

در این مراسم ظاهرا علی دایی هم دعوت است و تصمیم گرفته شده از او هم به‌عنوان یکی از خیرین که همیشه در کارهای خیرخواهانه پیش‌قدم بوده و البته مثل بقیه خیرین بی‌ریا و بی‌سر و صدا کارهای خیرخواهانه را پیش می‌برد و به نیازمندان کمک می‌کند، تجلیل شود.

 

پس حضور علی دایی در کنار علی کریمی از اتفاقات مهم مراسم تجلیل خواهد بود و البته به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه هنرمندان و مخصوصا حسین یاریار مدیرعامل این باشگاه و محمدرضا طالقانی رییس سابق فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای به دنبال این هستند که علی دایی و علی کریمی را با هم آشتی بدهند تا کدورت‌های بین این 2 پرسپولیسی از بین برود و شاید شاهد همکاری آنها در پرسپولیس باشیم. اتفاقی که پیش از این هرگز رخ نداده بود.

 

اگر علی دایی که البته جمعه در تهران به سر می‌برد از حضور در این مراسم سر باز نزند و علی کریمی هم به مراسم بیاید که بعید است این دعوت را رد کند، احتمالا باشگاه هنرمندان می‌تواند به خواسته خود برسد و علاوه بر تقدیم تندیس انسانیت، مراسم آشتی‌کنان آنها را هم با کمک بزرگانی مثل محمدرضا طالقانی برگزار کند.

 

پس باید منتظر ماند و دید جمعه چه اتفاقی می‌افتد. علی کریمی و علی دایی با هم آشتی می‌کنند یا این بار هم باید شاهد اخم‌های دایی و البته اعتراض‌ها و فرار علی کریمی از آشتی باشیم.

 

* تندیس انسانیت پارسال به 4 ورزشکار اهدا شد

نخستین دوره تجلیل از هنرمندان و ورزشکاران خیر، اسفند سال گذشته و همزمان با یازدهمین سال تاسیس باشگاه هنرمندان انجام شد که در این مراسم از چهره‌های سرشناسی مثل جمشید مشایخی، عزت‌ا... انتظامی، محمدرضا طالقانی، پوران درخشنده، رویا تیموریان، رضا عطاران، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا، حمید سوریان و سیدمهدی رحمتی به پاس سال‌ها فعالیت انسان‌دوستانه تقدیر و تندیس والای انسانیت به آنها تقدیم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها