کد خبر: ۲۰۸۰۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
بازيکن فرانسوي اعلام کرد که مطمئن است در آينده به بارسلونا باز خواهد گشت.

اريک آبيدال در خصوص شرايطش در موناکو و تمايلش براي بازگشت به بارسلونا در آينده صحبت کرد. وي درباره سلامتي‌اش اظهار داشت: هر ماه براي چکاپ به بيمارستان مي‌روم و هر بار که مي‌روم مي‌ترسم که سرطان برگشته باشد. اکنون بيشتر از قبل از زندگي لذت مي‌برم. از اينکه الگويي براي مردم باشم، افتخار مي‌کنم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: دني آلوس انسان و بازيکن بزرگي است. او پيشنهاد داد که بخشي از کبدش را به من اهدا کند تا من زنده بمانم. او مي‌توانست اين کار را بکند زيرا گروه خوني ما يکسان بود اما من نمي‌خواستم او را در شرايط خودم قرار دهم زيرا خيلي دوستش دارم. هرگز کاري که او برايم انجام داد را فراموش نمي‌کنم و اين خاطرات تا پايان عمر با من هستند.

بازيکن موناکو خاطرنشان کرد: احساس نمي‌کنم در بارسلونا به من خيانت شده باشد زيرا هيچ کس به من نگفته بود که در اين باشگاه مي‌مانم. نمي‌دانم وقتي کفش‌هايم را آويزان کنم، چه کار خواهم کرد اما دوست دارم به کارم در بارسلونا به خصوص در کادر فني ادامه دهم. هميشه خيلي خوش‌بين بوده‌ام. مي‌دانستم که هميشه نمي‌شود هر چه مي‌خواهيم را در زندگي داشته باشيم اما 6 سال فوق‌العاده را در اين باشگاه گذراندم.

وي اضافه کرد: قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا در ومبلي و بستن بازوبند کاپيتاني بارسلونا در فينال بهترين خاطرات زندگي من هستند. مطمئنم که به بارسلونا بازخواهم گشت. وفق پيدا کردن با يک کشور جديد کار سختي است اما اسپانيا براي من يک کشور منحصر به فرد است.

آبيدال گفت: پپ به من پيشنهاد داد به بايرن‌مونيخ بروم. او مي‌دانست قرارداد من تمام شده است و ريبري هم آنجا بود، بازيکني که خيلي خوب مي‌شناسمش اما کار آساني نبود. برنامه من اين بود که با بازي در موناکو به فوتبالم پايان دهم زيرا همه چيز در همين تيم شروع شده بود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها