کد خبر: ۲۰۸۵۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي از اقدام کارلوس کي‌روش در برکناري اميد نمازي و مصاحبه‌اي که عليه او انجام داده است به شدت انتقاد کرد.

محمود ياوري ابتدا در خصوص مصاحبه کي‌روش عليه نمازي و کنار رفتن اين مربي از کادرفني تيم ملي گفت: به نظرم کي‌روش از کلمات خوبي استفاده نکرد. نمازي در اين چند سال يکي از افرادي بود که بيشترين اطلاعات را به سرمربي تيم ملي داد. رابطه آنها طوري بود که رازهاي زيادي بين‌شان وجود داشت ولي بايد بگويم که متاسفانه حرف‌هاي سرمربي تيم ملي در مورد دستيارش به هيچ عنوان حرفه‌اي نبود و با اينکه طرفدار کي‌روش هستم بايد صادقانه نظرم را بگويم.

به گزارش تسنيم، وي در ادامه افزود: اين درست است که حضور نمازي در کادرفني تيم ملي انتخاب شايسته‌اي نبود اما اين درست نبود که کي‌روش با آن ادبيات در مورد دستيارش صحبت کند. ادبيات سرمربي تيم ملي درست نبود و ما هم مي‌توانيم بگوييم کاري که 2 دستيار خارجي کي‌روش انجام مي‌دادند را "علي مُنگل" هم مي‌توانست انجام دهد!

ياوري در قسمت ديگري از حرف‌هايش افزود: من طرفدار کي‌روش هستم ولي توهين به ديگران در فرهنگ ايرانيان جا ندارد. او از ما پول مي‌گيرد و بايد رفتار حرفه‌اي داشته باشد. تيم ملي را مربيان قبلي هم مي‌توانستند به جام جهاني ببرند و ما خودمان اين اتفاق را بزرگ کرديم. من معتقدم کي‌روش با اين مصاحبه فرهنگ خودش را نشان داد. حرف‌هاي کي‌روش در فرهنگ ايراني‌ها جايي ندارد.

سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي خاطر نشان کرد:‌ قصد من دفاع از نمازي نيست و نمي‌گويم که او در حد تيم ملي ايران بود ولي کي‌روش اگر چنين موضعي در مورد دستيارش داشت پس چرا او را انتخاب کرد و از اين مربي مشورت مي‌گرفت؟‌ کي‌روش در اين اتفاق مثل يک جنتلمن نبود. او بايد از تمامي مربيان ايراني به خصوص نمازي عذرخواهي کند.

وي در ادامه در خصوص وضعيت فجرسپاسي در تعطيلي ليگ برتر گفت: تيم ما تازه شکل گرفته بود و اين تعطيلي فقط يک توفيق اجباري براي ما بود. اين شرايط براي همه تيم‌ها وجود دارد و اگر به همه ظلم شود خودش نوعي عدالت است. ما الان مجبور هستيم براي 3 بازي آينده دوباره بدنسازي کنيم. کجاي دنيا سراغ داريد که تيم‌ها در طول فصل چند بار بدنسازي کنند؟ ما از 17 اسفند در کيش اردو خواهيم زد تا آنجا بازي‌هاي دوستانه انجام دهيم.

ياوري در پايان با انتقاد از زمان برگزاري ديدار تراکتورسازي - راه‌آهن گفت: اين يک بي‌برنامگي آشکار بود که ديدار تراکتورسازي - راه‌آهن بعد از فينال جام حذفي برگزار و در حق تيم‌هاي ديگر اجحاف شد. تراکتورسازي پس از رسيدن به ليگ قهرمانان آسيا ديگر هيچ انگيزه‌اي نداشت و راه‌آهن يک تيم بي‌انگيزه را شکست داد. من معتقدم زمان برگزاري اين مسابقه بي‌عدالتي بود و سازمان ليگ مي‌توانست قبل از فينال حذفي اين بازي را برگزار کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها