کد خبر: ۲۰۸۹۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۱۲ اسفند ۱۳۹۲

سرمربی رئال مادرید از تساوی برابر اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون راضی است

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئال مادرید در حساس‌ترین بازی هفته‌ بیست و ششم رقابت‌های لیگا با تساوی دو بر دو برابر آتلتیکو مادرید متوقف شد، اما هم‌چنان به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه داد. البته اختلاف این تیم با بارسلونا تیم دوم جدول رده‌بندی تنها به یک امتیاز کاهش یافت.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار سختی بود. بازیکنان آتلتیکو مادرید خشن بازی می‌کردند آنها کار را برای ما سخت کرده بودند. پیروز شدن در چنین فضایی اصلا آسان نبود. بازیکنان حریف خشن بازی می‌کردند. باید اعتراف کنم که بازی بسیار سختی بود. برای کسب سه امتیاز به میدان آمده‌ بودیم، اما یک امتیاز هم یک امتیاز است.

او افزود: فرصت‌های زیادی را بر روی دروازه‌ حریف خلق کردیم. بازیکنان رئال در نیمه دوم نمایش خوبی داشتند. آنها توانستند به بازی برگردند و گل تساوی را به ثمر رساندند. باید از این تساوی هم راضی باشیم، چرا که آتلتیکو مادرید تیم بزرگی است. به ویژه این که آنها در ورزشگاه خانگی خود بازی می‌کردند و در مقابل هواداران خود بسیار خوب بازی می‌کنند. متاسفانه در میانه میدان خوب ظاهر نشدیم و این بازیکنان میزبان بودند که بر بازی در این منطقه مسلط بودند. نباید اجازه دهیم تا به راحتی میانه میدان را از دست دهیم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره تعویض آربلوا و کونترائو گفت: آربلوا و کونترائو تا 30 دقیقه‌ اول پر تحرک بودند، در نیمه دوم ما یک گل عقب بودیم و باید آرایش تیم را هجومی می‌کردیم. به همین خاطر ترجیح دادم آنها را تعویض کنم و مارسلو و کارواخال را به جای آنها به میدان بفرستم. با آمدن این دو بازیکن رئال هجومی‌تر شد و در نهایت بازیکنان آتلتیکو مادرید خسته شدند و ما توانستیم بر بازی مسلط شویم و گل تساوی را هم به ثمر برسانیم.

آنچلوتی درباره عملکرد داوری در این دیدار گفت: من فقط درباره عملکرد تیمم و تیم حریف صحبت می‌کنم. صحبت کردن درباره داوری آسان نیست. با این حال باید بگویم که در تصمیمات داور مشکلی وجود نداشت و همه چیز طبق روال عادی بود.

این سخنان آنچلوتی در حالی است که بازیکنان ، تماشاگران و کادر فنی آتلتیکو مادرید به شدت به عملکرد داوری اعتراض داشتند، آنها معتقدند که در دقیقه‌ 63 بر روی دیگو کاستا خطای پنالتی صورت گرفت، اما به راحتی داور از این پنالتی گذشت.

سرمربی 54 ساله رئال مادرید در پایان سخنان خود گفت: طبیعی است که من هم گاهی اوقات اشتباه کنم. اما باید اعتراف کنم که بازی بسیار سختی بود. واکنش بازیکنان رئال در نیمه دوم بسیار خوب بود. ما از نتیجه‌ راضی هستیم، چرا که آتلتیکو مادرید تیم بسیار قوی است. رئال تا پایان فصل باید 14 بازی دیگر انجام دهد. هفت بازی خانگی و هفت بازی خارج از خانه باید روی تک تک این بازی‌ها فکر کنیم و برنامه‌ریزی کنیم.

رئال با این تساوی 64 امتیازی شد تا با یک اختلاف امتیاز نسبت به بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. آتلتیکو مادرید هم با 61 امتیاز در رده سوم باقی ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها