کد خبر: ۲۰۹۴۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
قائم مقام باشگاه ملوان بندر انزلي در بيانيه‌اي هشدار داده که نسبت به برخي افراد چيزهايي را برملا مي‌کند که آبرويي براي آن افراد که خود را سينه چاک ملوان مي‌دانند، نخواهد ماند.

به گزارش ايسنا، ناخدا غلامي، قائم مقام باشگاه ملوان طي بيانيه‌اي نسبت به مسائل اخير باشگاه ملوان موضع گرفت. متن اين بيانيه به اين شرح است: سالها در ملوان مسئوليت داشته و خدمتگزار اين باشگاه بوده و هستم و به مسائل اشرافيت و آگاهي کامل دارم اگر بخواهم سخن بگويم افرادي که سينه چاک ملوان هستند و خود را هوادار واقعي ملوان مي‌دانند آبرويي از آنان باقي نخواهد ماند. در خردادماه 92 جرقه‌اي زدم تا مسائلي را بازگو کنم اما مسئولان شهرستان به ويژه فرمانده محترم وقت منطقه چهارم نداجا از من خواستند که سکوت کنم و حرف نزنم.

خدا کند کاري انجام ندهند که تمام مسائل پشت پرده بالاخص مسائل مالي که کاملا از آن خبر دارم، بر ملا کنم. ملوان را به عنوان يک انزلي‌چي بومي دوست دارم و پيشکسوتان ملوان را که جهت ديدن بازي آنان در گذشته در صف بليت قرار مي‌گرفتم و با چه عشقي براي ديدن بازي خوبشان به استاديوم مي‌رفتم، فراموش نمي‌کنم و حتي زماني که پول در جيب نداشتم واز ديوار استاديوم مي‌پريدم و در آن زمن سربازان با باطوم چوبي به دنبال گرفتن من و دوستانم مي‌دويدند از ياد نخواهم برد.

پيشکسوتان مايه‌ي افتخار اين باشگاه هستند و به همين خاطر دل من بيشتر براي اين تيم مي‌سوزد تا کساني که عوام فريبي مي‌کنند. پس بهتر است سکوت کنند و جو شهر و آرامش تيم را بر هم نزنند. مسائل ومشکلات ملوان بايد درون خانوادگي حل شود ورسانه‌اي کردن بعضي از مسائل کذب که به واقعيت نيز نزديک نيست باعث مي‌شود در جهت اهدافي که بر روي آن توسط مالک محترم باشگاه جناب آقاي سيروس محجوب برنامه‌ريزي شده و تيم مديريتي قوي که توسط ايشان انتخاب شده و مديران ديگري نيز به اين تيم اضافه خواهند شد، دور شويم.

مردم خونگرم و شهيد پرور انزلي، هواداران پرشور، پيشکسوتان زحمتکش عزيز هوشيار باشند و باهمدلي در جهت ساختار جديد باشگاه همفکر و همسو شوند. مديرعامل جديد ملوان جناب آقاي مسعود معمايي از توانايي بسيار بالايي برخوردار بوده و رزومه مديريتي‌شان در فدراسيون فوتبال و سازمان تربيت بدني کاملا شفاف است به عنوان يک فرد انزلي‌چي احترام خاصي به ايشان قائل هستم و از همه دوستانم در انزلي مي‌خواهم با مدير عامل منتخب همسو و همفکر شوند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها