أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۰۹۶۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي اسپانيا مي گويد حضور هيچ بازيکني در جام جهاني 2014 قطعي نيست.

 

اسپانيا توانست با برتري برابر ايتاليا روند مثبت خود را در نتيجه‌گيري حفظ کند.

به نقل از ايسنا، ويسنته دل بوسکه، سرمربي تيم ملي اسپانيا پس از پيروزي تيمش برابر ايتاليا گفت: سعي کرديم بازيکنان اصلي خودمان را براي اين ديدار آماده کنم و به ميدان بفرستم. فکر مي‌کنم خيلي خوب توانستيم توپ را به گردش در بياوريم و در حمله نيز تيم خوبي بوديم. البته نبايد فراموش کنيم که بازيکنان ما در اين ديدار خسته بودند و اين باعث شد که در نيمه دوم نتوانتيم بازي خودمان را ادامه دهيم.

او ادامه داد: امشب براي اولين بار از ديگو کاستا استفاده کردم و فکر کردم او بتواند تا آغاز جام جهاني به پيشرفت خود ادامه دهد. تضميني نيست که بازيکني حضورش در جام جهاني قطعي باشد. هم ديگو کاستا و هم بقيه بازيکنان که مي‌خواهند در جام جهاني بازي کنند تا شروع اين بازي‌ها بايد من را با بازي‌هاي خوب‌شان قانع کنند. هنوز نمي‌دانم که چه کساني در تيم ملي حضورشان قطعي است. سه ماه تا آغاز جام جهاني زمان باقي است و احتمالا تغييرات زيادي در تيم تا شروع جام جهاني شاهد خواهيم بود.

اسپانيا قهرمان جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي ، در جام جهاني 2014 با تيم‌هاي هلند، شيلي و استراليا همگروه است و در اولين ديدار خود بايد با "لاله‌هاي نارنجي" بازي کند، ديدار که تکرار فينال جام جهاني قبل است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها