کد خبر: ۲۰۹۹۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
مهاجم تيم ملي فوتبال اروگوئه به ستايش از ماريو بالوتلي پرداخت و او را استعدادي بي‌نظير خواند.

تيم ملي فوتبال اروگوئه در جام‌جهاني 2014 برزيل با تيم‌هاي ايتاليا، انگليس و کاستاريکا همگروه است. جدال ايتاليا با اروگوئه از حساسيت بسيار بالايي برخوردار است؛ چرا که دو تيم مهاجماني را در اختيار دارند که مي‌توانند در جام‌جهاني کمک زيادي به تيم‌هاي خود کنند. اروگوئه با لوئيس سوآرس و ايتاليا با ماريو بالوتلي مي‌توانند حرف‌هاي زيادي در جام جهاني برزيل داشته باشند.

لوئيس سوآرس، مهاجم تيم ملي فوتبال اروگوئه از توانايي‌هاي بالاي ماريو بالوتلي سخن گفت. او مي‌گويد تقابل با بالوتلي در برزيل بسيار ديدني خواهد بود.

مهاجم ليورپول که فصل درخشاني را با اين تيم انگليسي پشت سر مي‌گذارد، گفت: ايتاليا تيم بسيار خوبي است. اين تيم دروازه‌بان بزرگي همچون بوفون را در اختيار دارد. در خط دفاعي مدافع توانايي همچون کيليني را دارد. در خط هافبک هم بازيکن بازيساز و طراحي همچون پيرلو که براي همگان شناخته شده است، بازي مي‌کند اما در خط حمله مهاجم توانايي همچون بالوتلي بازي مي‌کند که بسيار خطرناک است.

سوآرس افزود: زماني که بالوتلي در منچسترسيتي بازي مي‌کرد، برابر او به ميدان رفتم. ماريو استعدادي باور نکردني دارد. او بايد از استعداد بالاي خود نهايت استفاده را ببرد و کمتر وارد حاشيه شود.

مهاجم 27 ساله ليورپول در پايان سخنان خود گفت: پيروزي شش بر يکي منچسترسيتي برابر منچستريونايتد در اولدترافورد را به خاطر مي‌آورم. در آن ديدار بالوتلي فوق‌العاده‌ بود. او سهم بسزايي در پيروزي تيمش داشت. بدون شک در جام‌جهاني کار سختي برابر اين مهاجم توانا خواهيم داشت.

سوآرس فصل درخشاني را در ليورپول پشت سر مي‌گذارد. او با اين که چند بازي ابتدايي فصل را از دست داد اما بازگشت درخشاني داشت و الان با 24 گل زده در صدر جدول بهترين گلزنان قرار دارد. ليورپول با درخشش اين مهاجم اروگوئه‌اي امتيازهاي خوبي را جمع‌آوري کرده و با 59 امتياز در جايگاه دوم جدول رده‌بندي قرار دارد اما بالوتلي با اين که بازي‌هاي نسبتا خوبي را براي ميلان انجام داده، تيمش در اين فصل نااميدکننده ظاهر شده است. او با زدن 10 گل زده بهترين گلزن روسونري به شمار مي‌آيد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها