کد خبر: ۲۱۰۰۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
نماينده وزن 74 کيلوگرم تيم منتخب کشتي آزاد جوانان کشور به مدال برنز رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي آزاد جام ديميتريف روسيه دست يافت.
به گزارش ورزش سه به نقل از سايت فدراسيون کشتي، روز نخست رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي آزاد جام ديميتريف روسيه از صبح امروز (شنبه) به وقت محلي در شهر ياکوتسک روسيه آغاز شد که کامران قاسم‌پور نماينده وزن 74 کيلوگرم کشورمان به مدال برنز دست يافت و کشتي گيران اوزان 50 و 60 کيلوگرم ايران حذف شدند.

کامران قاسم‌پور در وزن 74 کيلوگرم پس از پيروزي برابر کشتي‌گير روس در دور دوم مقابل آزادکار روس ضربه فني شد و با توجه به حضور وي در ديدار فينال، قاسم‌پور به گروه شانس مجدد رفت. وي در اين مرحله به دليل انصراف کشتي‌گير روس به ديدار رده‌بندي راه يافت و در اين ديدار با شکست دادن کشتي‌گيري از ليتواني به مدال برنز دست يافت. خيرالله قهرماني در وزن 50 کيلوگرم و ايمان صادقي در وزن 60 کيلوگرم نتواستند صاحب مدالي شوند.

همچنين مراسم وزن‌کشي 4 وزن دوم اين رقابت‌ها نيز برگزار شد و در وزن 55 کيلوگرم که 27 نفر حضور دارند، يونس سرمستي در دور اول با کشتي‌گيري از کشور ميزبان روبرو مي‌شود و در صورت پيروزي نيز به مصاف ديگر کشتي‌گير ميزبان مي‌رود. در همين وزن رضا اطري در دور اول به مصاف کشتي‌گير ترکيه‌اي مي‌رود و در صورت پيروزي در دور دوم به مصاف برنده کشتي‌گيران مغولستان و قزاقستان مي‌رود.

در وزن 66 کيلوگرم فرزاد کوليوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با کشتي‌گير روس مبارزه مي‌کند. در اين وزن 28 نفر حضور دارند. حسن يزداني ديگر نماينده کشورمان در اين وزن در دور اول با کشتي‌گيري از مغولستان روبرو مي‌شود و در صورت غلبه بر اين حريف در دور دوم با برنده کشتي‌گيران قزاقستان و روسيه مبارزه خواهد کرد.

در وزن 84 کيلوگرم که 7 نفر حضور دارند مجتبي گليج در دور نخست با حريف روسي مبارزه مي‌کند و در صورت پيروزي، در دور بعد با برنده کشتي‌گيران ترکيه و ازبکستان پيکار مي‌کند. در وزن 125 کيلوگرم نيز امين طاهري پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتي‌گيران روسيه و اوکراين مي‌رود. در اين وزن 9 نفر حضور دارند.

مسابقات 4 وزن دوم فردا (يک‌شنبه) برگزار مي‌شود.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها