کد خبر: ۲۱۰۲۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي ميلان از شکست تيمش برابر اودينزه ناراحت است. او از بازيکنانش خواست اين شکست را فراموش کنند و به ديدار حساس برابر آتلتيکو مادريد در ليگ قهرمانان اروپا فکر کنند.

ميلان در هفته بيست‌وهفتم سري A با يک گل برابر اودينزه تن به شکست داد تا بدبياري‌هاي اين تيم با سيدورف هم ادامه يابد.

کلارنس سيدورف، سرمربي ميلان از شکست تيمش برابر اودينزه ناراحت است. او از بازيکنانش خواست تا هر چه زوتر اين شکست را فراموش کنند و به ديدار حساس برابر آتلتيکو مادريد در دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا فکر کنند.

او در نشست خبري پايان بازي گفت: از اين که در اين ديدار تن به شکست داديم بسيار ناراحت هستم. بار ديگر هواداران ما غرق در اندوه و ناراحتي شدند و اين مرا بسيار ناراحت مي‌کند. نبايد اجازه مي داديم که بار ديگر تن به شکست دهيم. متاسفانه در اين ديدار هم بازي را واگذار کرديم تا شرايط براي ما سخت شود. شکست نمي تواند براي هيچ تيمي خوب باشد. ميلان در فصل جاري رقابت‌هاي سري A نتايج خوبي کسب نکرده است و فصل بدي را پشت سر مي‌گذارد. همه ما مي‌دانيم که خوب نتيجه نگرفته‌ايم و بايد هر چه سريع‌تر از اين شرايط خارج شويم.

ميلان در فصل جاري رقابت‌هاي سري A نتايج کابوس‌واري کسب کرد و بدترين عملکرد تاريخ خود را داشت تا جايي‌ که سران اين تيم دست به کار شدند و ماسيميليانو آلگري را کار برکنار و کلارنس سيدورف را به عنوان جايگزين او انتخاب کردند. سيدورف که هيچ تجربه مربيگري ندارد، چند نتيجه خوب با روسونري گرفت اما به نظر مي رسد که او هم نمي‌تواند اين تيم پرافتخار و پرطرفدار را نجات دهد.

سيدورف افزود: فرصت‌هاي زيادي را از دست داديم. به راحتي به حريف اجازه مي داديم تا روي دروازه ما خطر ايجاد کند. قدر موقعيت هاي خود را نمي‌دانيم و طبيعي است تيمي که نتواند از فرصت‌هاي خود استفاده کند در نهايت بازي را واگذار کند. نبايد به راحتي موقعيت‌هاي خود را از دست دهيم. در فوتبال امروزي استفاده از موقعيت‌ها بسيار مهم است. طبيعتا از اين شکست احساس نااميدي و ناراحتي مي‌کنم. بر اين باورم که شايسته اين شکست نبوديم. بعد از دريافت گل به بازي رو به جلو روي آورديم و فرصت‌هاي زيادي را روي دروازه حريف خلق کرديم اما متاسفانه نتوانستيم به گل دست يابيم. مي‌توانستيم به راحتي گل تساوي را به ثمر رسانيم.

ميلان در دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در ورزشگاه ويسنته کالدرون به مصاف آتلتيکو مادريد مي‌رود. اين ديدار در حالي برگزار مي‌شود که ميلان در ديدار رفت با يک گل در سن‌سيرو تن به شکست داد تا شانس اين تيم براي صعود بسيار کم شود با اين حال سيدورف به صعود تيمش اميدوار است. او گفت: پس از پايان بازي به بازيکنان گفتم تا هر چه سريع‌تر اين شکست را فراموش و به ديدار حساس برابر آتلتيکو مادريد فکر کنند. بر اين باورم که مي‌توانيم آتلتيکو مادريد را در اسپانيا شکست دهيم. ديدار حساسي پيش رو داريم. ميلان اين توانايي را دارد که آتلتيکو مادريد را در خانه‌اش شکست دهد و به دور بعد راه‌ يابد. اميدوارم بتوانيم با پيروزي برابر آتلتيکو مادريد هديه خوبي به هواداران خود بدهيم.

سرمربي هلندي ميلان در پايان سخنان خود درباره ماريو بالوتلي گفت: بالوتلي پيش از اين گفت که نمي‌خواهد به گذشته فکر کند که مي‌خواهد تنها به آينده تمرکز کند.

ميلان با شکست برابر اودينزه 35 امتيازي و در همان رده دهم جدول رده بندي باقي ماند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها