کد خبر: ۲۱۰۳۴
زمان انتشار: ۱۶:۴۰     ۰۲ مهر ۱۳۹۰
بی باک: حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان به مناسبت شب شهادت امام صادق (ع) در هئیت محبین اهل بیت (علیهم السلام) قم پیرامون زمان شناسی مطالب ارزنده ی را ایراد فرمودند. وی یکی از ویژگیهای بارز امام صادق (ع) و سایر حضرات معصومین ( علیهم السلام ) را حسن زمان شناسی آنان عنوان کردند.



به گزارش سرویس سیاسی بی باک، حجت الاسلام پناهیان در این مراسم همچنین به زمان شناسی علمای راستین و برخی بزرگان دینی اشاره کردند و اظهار داشت: اگر انسان در زمان شناسی دچار مشکل شود در این صورت گاهی انسان مشاهده می کند که یک فرد عوام از یک عالم به نام پیش گرفته است.

 ایشان همچنین به حسن زمان شناسی مرحوم حضرت آیت الله میرزا جواد آقا تهرانی اشاره کرد و گفت: ایشان با وجود اختلاف علمی شدیدی که با حضرت امام (ره) داشت در زمان شناسی و مسائل سیاسی و حکومتی مطیع محض فرمایشات حضرت امام (ره) بودند.



عضو قرارگاه عمار افزود: مرحوم حضرت آیت الله میرزا جواد آقا تهرانی با اینکه به سیره عرفانی و مباحث فلسفی حضرت امام (ره) انتقادات شدیدی داشتند، امّا همواره در دفاع از اسلام و مبارزه با ظلم خود را سرباز کوچک سپاه حضرت امام (ره) می دانستند.



میرزا جواد آقا، در راستای پشتیبانی از نظام و اطاعت از فرمان ولی فقیه زمان خود، در سال‏های آخر زندگی و با همان قدّ خمیده و کمانی، چهار بار در جبهه نبرد حاضر شد و لباس بسیجی به تن کرد و حتی زمانی که رزمنده ها از وی می خواهند تا با این کهولت سن و مقام علمی و معنوی در صف نایستاد وی از این کار اجتناب می کند و آنرا مشروط به خواست و دستور فرمانده لشکر می کند.





پس از پایان سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان طبق مرسوم، اخوی ایشان مجلس را بدست گرفت و به مرثیه و عزاداری برای امام صادق (ع) پرداخت.

به گزارش خبرنگار بی باک، حجت الاسلام حاج احمد پناهیان در ضمن مداحی به سخنان اخیر برخی مقامات کشور پیرامون رابطه با آمریکا اشاره کرد و گفت: بی غیرتی است که کسی بعد از مشاهده این همه خباثت و جنایت از رژیم آمریکا، همچنان دم از مذاکره با این دولت جنایتکار بزند.

پناهیان اظهار داشت: کیست که نداند پشت پرده همه جنایاتی که در دوران معاصر علیه اسلام و ناموس مسلمانان و  شیعیان صورت گرفته است، رژیم خبیث آمریکا می باشد. مردم مظلومی که در بحرین به شهادت می رسند، جنایات علیه مردم مظلوم عراق و سایر بلاد اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران، اینها تنها گوشه ای از جنایات و خباثتهای رژیم آمریکا است.

این ذاکر اهل بیت ( علیهم السلام ) گفت: 213 هزار جوان ی گناه این مملکت در جنگ تیکه تیکه شدند بعد عده ای بگویند بیا در یک شرایط عادلانه با هم حرف بزنیم! (...)

پناهیان در ادامه گفت: ما نه تنها با آمریکای جنایتکار مذاکره و صلح نمی کنیم بلکه این غده سرطانی را از روی زمین محو خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ع.زرشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
غده سرطانی اسرائیل بود. این هم نمونه ای دیگر از تحریفات سخنان امام..!
آقا هم هیچ جا نفرمودند که این خبیث غده سرطانی است.
ضمناً توهین به رئیس جمهور هم منع قانونی دارد و هم آقا بشدت نهی فرمودند.
البته این هتاکی های ایشان در زمان دولت خاتمی بارها تکرار شد که با نهی شدید آقا مواجه شد.
پاسخ
آرمناک ساحاکیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۱
۲
این آقا خیلی بی انصافه که به راحتی به منتخب مردم توهین می کنه. دوستان مگه ندیدین که چه حمله جانانه ای به آمریکا و اسرائیل کرد پرزیدنت احمدی نژاد.
ظاهراً توی این شرایط هر کسی برای مطرح شدن از همین حربه زنگ زده استفاده می کنه.
خدای عیسی حافظ پرزیدنت احمدی نژاد باد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۰
۲
نمیدونم این رابطه با آمریکا را از کجا در آوردید؟ یه جور حرف میزنه که انگار الان همین الان احمدی نژاد با اوباما سر میز نشسته اند و دارند مذاکره می کنند. من از ایشون یک سوال دارم، وقتی خاتمی با جرج سورس صهیونیست دیدار کرد، شما حرفی نزدید، حالا چطور فریادهاتون گوش مردم را کر کرده؟ شما نگران نباشید، اولا که خود رهبر انقلاب گفت که اگه دستی که آمریکا به سمت ایران دراز کرده، واقعی باشه، ما با آمریکا هم مذاکره می کنیم. حالا شما از خودتون فتوا صادر می کنید؟ دیگه از امام خامنه ای بالاتر نیستید یا شاید هم فکر می کنید که بالاتر هستید؟ گذشته از همه این حرفها اگه احمدی نژاد میخواست با آمریکا رابطه برقرار کنه، توی سازمان ملل نمیرفت و این طور حال آمریکایی ها را نمیگرفت و میرفت و از گفتگوی تمدن ها صحبت میکرد.
انگار شما فقط به احمدی نژاد حساس شده اید و اگه احمدی نژاد از گفتگوی تمدن ها حرف میزد، مطمئنا جرات نداشتید چیزی بگید، چون اگه هر حرفی میزدید، همه بهتون میگفتند که چرا خاتمی این حرف را زد چیزی نگفتید؟
این مملکت رهبر داره. شما خودتون را جای رهبر نگذارید. اگه قرار باشه ارتباطی با آمریکا برقرا بشه، این کار از دست احمدی نژاد ساخته نیست و این یکی از سیاست های راهبردی ایران هست که به دستور مستقیم امام خامنه ای انجام میشه

من نمیدونم چرا حالا که احمدی نژاد رفته سازمان ملل و اینقدر قاطعانه علیه صهیونیست و آمریکا جبهه گرفته، شما ستون پنجم دشمن شده اید؟ جمع کنید این مسخره بازیها را

احمدی نژاد همون کسی هست که امام خامنه ای گفت که گفتمان انقلاب در دوره احمدی نژاد به گشور برگشت
براتون متاسفم. نه به اون سکوت خفت بارتون، نه به این فریادهای ذلت بارتون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها