کد خبر: ۲۱۰۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۰۳ مهر ۱۳۹۰
رئیس‌جمهور در پیام ضبط‌ شده آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان از دانش‌آموزان سراسر کشور پرسید «اگر شما به جای رئیس‌جمهور بودید برای اعتلای ایران اسلامی چه می‌کردید؟»


به گزارش 598 به نقل از خبرنگاری اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان دقایقی پیش در سخنانی که به صورت ضبط شده در مراسم زنگ مهر پخش شد سؤال مهر امسال را برای دانش‌آموزان مطرح کرد.

وی با اشاره به شرایط ایران و منطقه خطاب به دانش‌آموزان گفت: اگر شما به جای رئیس‌جمهور بودید برای ساختن و سعادت ایران و برای اعتلای نام مردم و پیشبرد امور کشور چه می‌کردید؟ با مسائل جهانی چگونه برخورد می‌کردید؟ برای ریشه‌کنی فقر و آبادانی ایران اسلامی چه می‌کردید؟ و در یک کلام اگر شما رئیس‌جمهور بودید برای ایران اسلامی چه اقداماتی انجام می‌دادید؟

به گزارش توانا، دقایقی پیش زنگ آغاز سال تحصیلی ۹۱ـ۱۳۹۰ با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش، احمد حیدری معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش، سیدعلی یزد‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مدرسه راهنمایی دخترانه آزادی در منطقه ۱۴ تهران به صدا درآمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها