أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۰۹۶۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
حاشیه‌های یادواره روزگار وصل
یادواره «روزگار وصل» گرامیداشت جانبازان شهید سال ۹۲ و اربعین جانباز شهید شکراللهی عصر امروز در مسجد امام جعفر صادق(ع) میدان فلسطین برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، یادواره «روزگار وصل» گرامیداشت جانبازان شهید سال 92 و اربعین جانباز شهید شکراللهی عصر امروز در مسجد امام جعفر صادق(ع) میدان فلسطین برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

*«اسماعیل نجار» که پیش از این به عنوان گزینه استانداری خراسان رضوی از او نام می‌برده از شرکت‌کنندگان در این مراسم بود؛ رحمانی‌فضلی وزیر کشور دیروز در مراسم تودیع و معارفه فروزانمهر و رشیدیان استانداران سابق و جدید خراسان رضوی، اسماعیل نجار را یکی از گزینه‌های مناسب برای خراسان رضوی عنوان کرد و گفت«بنده از مدت‌ها قبل وی را می‌شناختم و فردی متدین و انقلابی بود که در مسیر سیاست‌های آقای روحانی قرار داشت اما به وی کم‌لطفی شد و تا مرز ظلم هم پیش رفت.»

*سعید حدادیان نیز که مداح این مراسم بود هنگام خروج، خوش‌وبش گرمی با اسماعیل نجار معاون جدید وزیر کشور که به زودی رسماً رئیس سازمان مدیریت بحران خواهد شد، داشت.

* سعید جلیلی دبیر سابق شورای امنیت ملی نیز یکی از دیگر از چهره‌هایی بود که در این مراسم حضور یافته بود؛ او که پس از خروج با سوالات خبرنگاران درحوزه‌های مختلف از جمله دیدارش با کاترین اشتون مواجه شده بود، به سرعت سوار ماشین پرایدش شد و گفت که مصاحبه نمی‌کند.

* حضور جانبازان در این مراسم بسیار چشم‌نوازی می‌کرد به ویژه آنجایی که جانبازی با پای لنگان دست همرزم نابینایش را گرفته و اورا راهنمایی می‌کرد.


* حجت‌الاسلام صدیقی امام‌جمعه موقت تهران و زریبافان معاون رئیس‌جمهور سابق نیز که از شرکت‌کنندگان در این مراسم بودند دیدار اخیر کاترین اشتون با اهالی فتنه را محکوم کردند.


سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس، مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس، حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم قائم‌مقام رسانه ملی، کاتب نماینده مجلس، سردار مسگر، سردار انصاری، رضا تقی‌پور عضو شورای شهر تهران، مسعود زریبافان و مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران در این یادواره حضور داشتند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها