کد خبر: ۲۱۰۹۷۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي ميلان معتقد است تيمش برابر آتلتيکو مادريد از مشکل روحي رنج مي‌برد.

 

ميلان در ادامه فصل کابوس‌وار خود، در ليگ قهرمانان اروپا با نتيجه‌ سنگين چهار بر يک برابر آتلتيکو مادريد شکست خورد تا در مجموع دو ديدار با شکست پنج بر يک از اين رقابت‌ها حذف شود.

کلارنس سيدورف، سرمربي ميلان پس از شکست تحقيرآميز تيمش در ليگ قهرمانان اروپا گفت: پس از اين که گل دوم را دريافت کرديم، مي‌توانستيد ببينيد که چقدر از لحاظ روحي و رواني دچار مشکل بوديم. اصلا نتوانستيم واکنشي به گل ديگو کاستا داشته باشيم و بعد از اين که تمرکزمان از دست رفت، گل‌هاي بعدي را نيز دريافت کرديم. ديگر فرقي نمي‌کرد با چه نتيجه‌اي شکست بخوريم، چون ما تيم حذف شده بوديم.

سرمربي هلندي ميلان در ادامه گفت: بارها در اين فصل گفته‌ام که ميلان مشکل بدني دارد. سطح آمادگي تيم اصلا مناسب نيست. طبيعي است که برابر تيم با کيفيتي مثل آتلتيکو مادريد در 30 دقيقه‌ پاياني دچار مشکل شويم. اين شرايط از ابتداي فصل در تيم ميلان وجود داشته و چيز جديدي نيست. بايد اين شرايط سخت را تحمل کنيم و تا انتهاي فصل پيش برويم تا مشکل تيم را براي فصل آينده برطرف کنيم.

سيدورف با انتقاد از بازيکنان تيمش گفت: در نيمه دوم هيچکدام از بازيکنان ما در حد و اندازه خودشان نبودند. روحيه جنگندگي نداشتيم و بايد حذف مي‌شديم. اکنون بايد تمرکزمان روي بازي‌هاي باقي مانده در سري A باشد تا بتوانيم رتبه خوبي در پايان فصل کسب کنيم. واضح است که براي باشگاه ميلان کسب سهميه ليگ قهرمانان در اولويت باشد اما مي‌دانيم که کارمان بسيار سخت است. نمي‌توانم قولي بدهم که بتوانيم در اين فصل سهميه ليگ قهرمانان را بگيريم. يازده بازي تا پايان بازي‌هاي سري A باقي مانده و هدف ما اين است با پيروزي در اين بازي‌ها در جمع تيم‌هاي صدرنشين قرار بگيريم.

ميلان که هفته‌ گذشته برابر اودينزه در سري A شکست خورد اين هفته‌ در ورزشگاه سن سيرو ميزبان پارماست.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها