کد خبر: ۲۱۱۱۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي مدافع عنوان قهرماني ليگ قهرمانان آسيا، تاکيد کرد برنامه‌اي براي قبول هدايت تيم ملي چين ندارد.

 

مارچلو ليپي که در پايان ماه فوريه قراردادش را با تيم گوانگژو اورگراند چين به مدت 3 سال تمديد کرد، شايعاتي که درباره آينده وي مطرح شده را رد و تاکيد کرد قصد ندارد سمت سرمربيگري تيم ملي چين را قبول کند.

به گزارش تسنيم، ليپي 65 ساله که فصل گذشته عنوان قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا را براي تيم گوانگژوي چين به ارمغان آرود، در پاسخ به اين سوال که آيا امکان حضور او روي نيمکت تيم ملي چين وجود دارد يا خير، گفت:خير، اين موضوع امکان‌پذير نيست. مطمئناً هيچ امکاني براي مربيگري من در تيم ملي وجود ندارد.

ليپي که سال 2006 به همراه تيم ملي ايتاليا قهرمان جام جهاني شد و در دوره بعدي جام جهاني در سال 2010 حذفي شرم‌آور در مرحله گروهي را با همراه آتزوري تجربه کرد، افزود: من به تازگي با گوانگژو قرارداد بسته‌ام و از وضعيتم در اين تيم رضايت دارم. در گوانگژو راحتم و تيمم روحيه فوق‌العاده‌اي دارد به همين دليل نمي‌خواهم مردم فکر کنند براي من شانسي براي مربيگري در تيم ملي چين وجود دارد.

برخلاف گوانگژو که در قاره آسيا نماينده شايسته‌اي براي فوتبال چين بوده، تيم ملي اين کشور با هدايت آلن پرن، سرمربي پيشين ليون ضعيف نتيجه گرفته است و همين مسئله سبب مطرح شدن شايعاتي درباره روي کار‌ آمدن ليپي به عنوان سرمربي اين تيم شده است.

ليپي ادامه داد: تيم ملي معيار پيشرفت يک کشور در دنياي فوتبال است اما من قصد هدايت تيم ملي چين را ندارم.

قرارداد جديد ليپي که فصل گذشته به انتظار 23 ساله چيني‌ها براي فتح ليگ قهرمانان آسيا پايان داد، تا پايان فصل 2017-2016 اعتبار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها