کد خبر: ۲۱۱۵۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
نقوی حسینی افزود: دغدغه ای که مقام معظم رهبری مطرح کردند مستند وجود دارد و دقیقا حس میشود و ورود فرهنگ غربی و لیبرالی به این حوزه ها و تمجید از فرهنگ غربی را می شود احساس کرد و اگر در یک کلمه بخواهیم خلاصه کنیم یک کودتای خزنده فرهنگ امریکایی را در کشور حس می کنیم و همه نهادها و مسئولین فرهنگی از جمله مجلس شورای اسلامی باید نسبت به این موضوع حساس باشند.
دکتر سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری اظهار داشت: تهدیدات فرهنگی یکی از دغدغه های نظام بوده و مقام معظم رهبری هم نسبت به این موضوع در مواقع خود تذکر جدی داده اند اما اخیرا یک تهاجم نو و گویا یک سونامی شکل گرفته است.



نماینده مردم ورامین در مجلس تصریح کرد: تعریف فرهنگ فقط در هنریا تأتر و موسیقی نیست بلکه معنای جامع فرهنگ مد نظر است. این فرهنگ در آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد و آموزش عالی و در نهادها و مراکز فرهنگی، وزارت ارشاد وکانون های فرهنگی کشور عینیت دارد و ما صدای پای این تهدید فرهنگی را میشنویم.

وی تأکید کرد: دغدغه ای که مقام معظم رهبری مطرح کردند مستند وجود دارد و دقیقا حس میشود و ورود فرهنگ غربی و لیبرالی به این حوزه ها و تمجید از فرهنگ غربی را می شود احساس کرد و اگر در یک کلمه بخواهیم خلاصه کنیم یک کودتای خزنده فرهنگ امریکایی را در کشور حس می کنیم و همه نهادها و مسئولین فرهنگی از جمله مجلس شورای اسلامی باید نسبت به این موضوع حساس باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها