کد خبر: ۲۱۲۳۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
اشکان دژاگه با اعلام اين که مصدوميتش در بازي با نيوکاسل جدي نيست مي‌گويد براي ماندن در ليگ برتر بايد در تمام بازي‌هاي باقي مانده جنگيد.

 

اشکان دژاگه در بازي برابر نيوکاسل به عنوان بازيکن جانشين به ميدان آمد و موفق شد گل سه امتيازي تيمش را به ثمر برساند؛ گلي که مي‌تواند فولام را در رقابت‌هاي ليگ برتر حفظ کند.

سايت باشگاه فولام در مصاحبه با اشکان دژاگه درباره گلزني او به نيوکاسل و بازي درخشانش به صحبت پرداخت.

اشکان دژاگه در گفت‌وگو با سايت باشگاه فولام گفت: باور نکردني بود، اما فوتبال همين است. فکر مي‌کنم نوع خوشحالي من نشان داد که اين گل چقدر براي تيم مهم است. فکر مي‌کنم کارت زردي که به خاطر در آوردن پيراهنم گرفتم ارزشش را داشت. خيلي خوشحال بودم، زيرا موفق شدم گل مهمي براي تيمم به ثمر برسانم. بعضي مواقع در فوتبال اتفاقاتي رخ مي‌دهد که براي هميشه در ذهن‌تان باقي مي‌ماند، درست مانند بازي با نيوکاسل.

دژاگه در ادامه گفت: از اين که توانستم براي تيم گلزني کنم خوشحالم. براي پيروزي در اين ديدار تحت فشار بوديم. مربي تيم قبل از مسابقه به ما گفت که هر طور شده توپ را به دروازه‌ حريف نزديک کنيد.

بازيکن ايراني فولام در ادامه درباره شرايط تيمش در رقابت‌هاي فصل ليگ برتر گفت: بايد در تمام بازي‌هاي باقي مانده‌مان بجنگيم. تنها با پيروزي در بازي‌هاي باقي مانده مي‌توانيم در ليگ برتر بمانيم. هواداران و کادر فني انتظارهاي زيادي از ما دارند. ما همه متحد هستيم تا فولام در ليگ بماند.

دژاگه در بازي با نيوکاسل در دقيقه‌ 87 به دليل مصدوميت از زمين مسابقه بيرون رفت.

هافبک ايراني فولام درباره مصدوميتش گفت: درست همان قسمتي از پايم که قبل از مسابقه درد مي‌کرد مجددا درد گرفت. فکر نمي‌کنم مصدوميتم جدي باشد. در حال حاضر کمي درد پايم حس مي‌کنم. من روز گذشته در تست آمادگي جسماني باشگاه شرکت کردم که توانستم نمره قبولي کسب کنم. با اين حال به مربي بستگي دارد که در بازي با منچسترسيتي به من بازي بدهد يا خير.

اشکان دژاگه درباره بازي تيمش برابر منچسترسيتي گفت: بازي بسيار سختي پيش‌رو داريم. سيتي براي ماندن در کورس قهرماني به سه امتياز آن ديدار نياز دارد. ما نيز براي ماندن در ليگ برتر نياز داريم که به پيروزي برسيم. پس از بردي که هفته‌ قبل به دست آورده‌ايم اعتماد به نفسمان بيشتر شده است. تمام تلاشمان را خواهيم کرد که برابر منچسترسيتي امتياز کسب کنيم. هر هفته‌ بايد تلاش کنيم . نمي‌توانيم فقط فوتبال زيبايي را به نمايش بگذاريم بلکه بايد بجنگيم. درست چيزي که مربي به ما مي‌گويد.

فولام در هفته‌ سي و يکم ليگ برتر شنبه در خانه منچسترسيتي به ميدان مي‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها