کد خبر: ۲۱۳۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۵ مهر ۱۳۹۰
برنامه طنز جمعه ایرانی در اقدام اخیر خود دست به تقلید و تمسخر صدای یکی از روحانیون نام‌آشنا زد.

به گزارش خبرنگار مشرق، متأسفانه مدتي است تمسخر و تقليد رفتار و صداي اشخاص حقيقي و حقوقي در رسانه ملي به عنوان ابزاري در جهت به اصطلاح خنداندن مردم تبديل شده است.

اين رويه به خصوص پس از نمايش برنامه طنز خنده بازار به اوج خود رسيده و با توجه به تقدير معاون سيما از عوامل اين برنامه، مورد توجه برنامه سازان رسانه ملي نيز در ساير بخش‌ها قرار گرفته است.

اگر چه مسوولین سازمان صدا و سیما در توجیه مجاز بودن تمسخر در برنامه طنز خنده بازار، عنوان نموده اند که از کسانی که مورد تمسخر قرار می گیرند اجازه قبلی گرفته شده است، اما آنچه که محرز است این است که این امر، بجز رضایت فرد مسخره شونده، جنبه های عمومی هم دارد، که یکی از آن رسمیت بخشیدن به "تمسخر" از مجرای رسانه ملی است!

نتيجه اين رويكرد در مديران رسانه ملي منجر به وقوع اقدامي بي سابقه در راديو شد و عوامل برنامه طنز جمعه ايراني اقدام به تمسخر و تقليد صداي يكي از روحانيون نام آشنا كه سال‌ها به عنوان استاد مباحث احكام، پاسخگوي سوالات شرعي مردم در رسانه ملي است مي‌كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
اشکال نداره که. رسانه ملی هست. وقتی احمدی نژاد را سانسور شدید میکنه که حتی به همه شبکه ها اجازه پخش یک تصویر کوچیک از احمدی نژاد نمیده، باید برنامه هاشو با تمسخر روحانیون پر کنه.......
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها