کد خبر: ۲۱۳۸۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي منچستريونايتد پيش از رويارويي با نيوکاسل تاکيد کرد هر 3 امتياز اين بازي را مي‌خواهد.
ديدار تيم‌هاي نيوکاسل يونايتد و منچستريونايتد امروز (شنبه) از ساعت 18 و 30 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه سنت جيمز پارک برگزار مي‌شود.

يونايتدها اکنون با 54 امتياز در رده هفتم جدول رده بندي قرار دارند و جايي براي از دست دادن امتياز در ديدارهاي پيش رو ندارند. نيوکاسل هم با 46 امتياز نهم است و به رتبه‌هاي بالاتر مي‌نگرد.

ديويد مويس در مورد رويارويي تيمش با نيوکاسل گفت: ما فقط به ديدار با نيوکاسل فکر مي‌کنيم و هيچ انديشه‌اي در مورد ديدار برگشت با بايرن مونيخ در ليگ قهرمانان اروپا نداريم. بايد با نمايشي خوب مقابل نيوکاسل موفق به کسب سه امتياز شويم. مي‌خواهيم از اين پس تا پايان فصل در شرايط خوب کنوني باقي بمانيم. در حالي به زمين نيوکاسل مي‌رويم که تلاش مي‌کنيم به هدفمان برسيم.

مويس در ادامه اظهار داشت: درست است که مسايل ديگري نيز در سرم وجود دارد اما تلاش ما بر اين اساس است که بتوانيم همه چيز را به توازن برسانيم. براي رويارويي با نيوکاسل يک روز بيشتر استراحت کرده‌ايم. خيلي بهتر است که شما چهارشنبه و شنبه به ميدان برويد تا اينکه شنبه و سه شنبه بازي کنيد. اکنون تمام بازيکنان بايد بدانند که در حال حاضر تنها يک موضوع مهم وجود دارد و آن هم سه امتياز بازي با نيوکاسل است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها