کد خبر: ۲۱۴۰۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي اينترميلان پس از تساوي مقابل بولونيا و احتمال نرسيدن به ديدارهاي اروپايي سال بعد تاکيد کرد فوتبال يک علم دقيق نيست.

 

اينترميلان هفته سي و دوم کالچو ايتاليا را با تساوي دو بر دو مقابل بولونيا به پايان برد.

مائورو ايکاردي 6 و 63 براي اينترميلان گلزني کرد. بولونيا نيز توسط جاناتان کريستالدو 35 و پاناجيوتيس کونه 73 به گل رسيد. اينترميلان با اين تساوي 50 امتيازي شد و در رده پنجم باقي ماند. بولونيا هم با 27 امتياز هفدهم است.

والتر ماتزاري در مورد تساوي تيمش گفت: تمام کاري که يک مربي مي‌تواند انجام دهد اين است که تيمش را خيلي خوب تمرين دهد. با سيستم‌هايي که طراحي مي‌کند بتواند شاگردانش را به سمتي ببرد که موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه حريفان ايجاد کنند و با يک سازماندهي خوب جلوي ضد حمله‌هاي حريفان را بگيرد. به دليل آنکه ما اينترميلان هستيم و همواره بايد حريفان را شکست دهيم از حريف پيش مي‌افتيم اما در ادامه و به دليل آنکه تيم جواني در اختيار داريم به خاطر فشاري که به خاطر ديدارهاي اخير به ما وارد شده برتري‌مان را از دست مي‌دهيم. اگر به نمايش خوبمان در زماني که بازي بدون گل پيگيري مي‌شد ادامه مي‌داديم مي‌توانستيم بازي را به سود خودمان به پايان برسانيم.

ماتزاري در ادامه خاطر نشان کرد: هيچ گاه براي بازگرداندن نتيجه بازي از هيچ ريسکي دريغ نکرده‌ام. دوست دارم با تعويض‌هايي نتيجه را برگردانم. شايد در برخي از ديدارها اين کار نتيجه ندهد اما به هر حال اين کار را انجام مي‌دهم. آن دسته از تماشاگراني که کل بازي‌هاي فصل ما را ديده‌اند شايد ما شايستگي حضور در ديدارهاي اروپايي سال آينده را داشته باشيم اما براي کساني که چهار ديدار اخير ما را ديده‌اند به هيچ وجه شايسته حضور در اروپا نبوده‌ايم. فوتبال يک علم دقيق نيست و ممکن است يک تيم قدرتمند به ديدارهاي اروپايي نرسد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها