کد خبر: ۲۱۵۶۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب 9 بازيکن اين تيم و با حضور امير قلعه‌نويي برگزار شد.
تيم فوتبال استقلال که ليگ سيزدهم به عنوان پنجمي به پايان رساند از ساعت 17 و 30 دقيقه امروز تمرينات خود را براي ديدار با الشباب عربستان در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزار کرد. غيبت بازيکنان تيم استقلال در تمرين امروز مشهود بود و مهدي رحمتي، حيدري، قاضي، بيک‌زاده، نيکبخت، جمشيديان، نظري، اکبرپور و غلام‌نژاد 9 غايب اين تيم در برنامه‌هاي تاکتيکي امروز بودند.

به گزارش فارس، اميرحسين صادقي با چهره‌اي مغموم و با لباس شخصي در تمرين آبي‌پوشان حاضر شد و تنها در گوشه‌اي از زمين ورزشگاه نشست.

* امير قلعه‌نويي نيز با لباس شخصي با لباس شخصي به محل تمرين آمد و با منصور پورحيدري و ميرشاد ماجدي به گفت‌وگو پرداخت.

* قبل از شروع تمرين حنيف عمران‌زاده که روز گذشته دهمين گلش را براي استقلال در فصل جاري به ثمر رسانده بود در ميان خبرنگاران نشست. عمران‌زاده با شوخي و کنايه مي‌گفت فصل بعد يا ميروم قطر يا در ختافه اسپانيا بازي مي‌کنم يا در نساجي هستم که اين موضوع با خنده جمع توأم شد.

* حجت‌الاسلام مالک در تمرين امروز استقلال حضور داشت و به بازيکنان تيم استقلال لباس احرام داد.

* بازيکنان تيم استقلال در مورد شکست روز گذشته و از دست رفتن سهميه آسيا صحبت مي‌کردند. آرش برهاني در خصوص فرصت‌هاي از دست رفته و همچنين عملکرد بازيکنان تراکتورسازي با عمران‌زاده گفت‌وگو مي‌کرد.

* بعد از گذشت چند دقيقه از تمرين آبي‌پوشان ساموئل، توني کارواليو و کبه با هم به محل تمرين رسيدند. ظاهرا در جريان آمدن اين سه نفر به محل تمرين اتفاقي رخ داده بود. راننده آژانس اين 3 بازيکن تيم استقلال با سرعت در اتوبان منتهي به تهران در حال رانندگي بود که پليس نامحسوس خودروي وي را متوقف کرد. راننده با مأموران راهنمايي و رانندگي به گفت‌وگو پرداخت و به آنها گفت که به دليل عجله اين 3 بازيکن تند به محل تمرين آمده و از سرعت مجاز عبور کرده اما مأموران نامحسوس با اين صحبت‌ها راضي نشدند و در نهايت وي بازيکنان استقلال را به زمين شماره 2 آزادي رساند و موضوع را با امير قلعه‌نويي و ميرشاد ماجدي در جريان گذاشت. سرپرست تيم استقلال به بيرون از استاديوم رفت و هر چه با مأموران راهنمايي و رانندگي صحبت کرد آنها راضي به اين موضوع نشده و در نهايت خودروي راننده آژانس به پارکينگ منتقل شد. همچنين وي با جريمه صد هزار توماني روبرو شد.

* پژمان نوري، ساموئل، آرش برهاني جزء نفراتي بودند که به تمرين ريکاوري پرداختند و در بقيه دقايق تمرين نظاره‌گر ديگر کارهاي آبي‌پوشان شدند.

* تعداد 20 نفر از هواداران تيم استقلال در سکوت کامل در گوشه‌اي از ورزشگاه نشسته بودند و تمرين آبي‌پوشان را نگاه مي‌کردند.

*آندو تيموريان تنها بازيکن ملي پوش استقلال بود که در کارهاي گروهي اين تيم شرکت کرد. وي در ديدار با تراکتورسازي به دليل محروميت حضور نداشت.

* قرار است بازيکنان تيم استقلال دوشنبه ساعت 18 تهران را به مقصد عربستان ترک کرده تا به اين ترتيب براي ديدار مقابل الشباب آماده شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها