کد خبر: ۲۱۸۸۶
زمان انتشار: ۱۶:۳۱     ۱۰ مهر ۱۳۹۰

ضدانقلاب نسبت به برکناری رئیس بانک سامان واکنش نشان داد! سایت ضدانقلاب «خودنویس» نسبت به برکناری رئیس بانک سامان واکنشی جالب نشان داد!

به گزارش ندای انقلاب،این سایت طی درج یک خبر به نقل از منابعی که مطلع نامیده شده‌اند، نوشت:«خانواده ضرابیه یزدی(مدیر بانک سامان)، جزو حامیان بزرگ مالی انتخاباتی سید محمد خاتمی در سال‌های ۷۶ و ۸۰ بوده‌اند. بر اساس گفته‌های همین منبع، در سال‌های ۱۳۷۰ و پیش از آن محمد ضرابیه مدیر عامل شرکت یخچال‌سازی فیلور یزد بوده و با سید علی خاتمی ارتباطی بسیار نزدیک داشته است. همچنین این خانواده با بنیاد صدوق یزد روابط اقتصادی داشته است. نام اعضای خانواده‌های خاتمی، تابش و ضرابیه را می‌توان به عنوان صاحبان سهام  و نیز مدیر در مدارک شرکت پلاستیران مشاهده کرد.»
 
خودنویس در ادامه این مطلب و بدون اشاره به آنکه انبوه سایت‌های ضدانقلاب و اصلاح‌طلبان فراری، موضوع برکناری مدیر بانک سامان را با آب و تاب فراوان منعکس کرده‌اند، آورده است: «محمد ضرابیه همچنین سهام‌دار اصلی کارخانه «ایران برک» بود که در سال ۱۳۸۴ با مشکلات متعددی در ارتباط با پرداخت حقوق کارگران روبرو شده بود.»
 
خودنویس که گویی قصد ندارد واقعیت برکناری این مدیر را باور کند افزوده است: «محمود بهمنی، رییس بانک مرکزی اخیرا دستور برکناری ولی الله ضرابیه، مدیر عامل بانک سامان را صادر کرده است. با این حال این بانک اعلام کرده است که تا کنون حکمی در این قبال دریافت نکرده است»
 
این در حالی است که خبر برکناری ضرابیه رسانه‌ای شده و مسئولان این بانک می‌توانستند به‌راحتی برای اطمینان از صحت این خبر، از مسئولان بانک مرکزی استعلام کنند؛ نه اینکه منتظر صدور حکم بمانند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
لطفا اموال ضرابيه (...) را بررسي نماييد .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
بر کناری ضرابیه فرار رو به جلو بهمنی.این بر کناری از تقصیر او در اختلاس بزرگ نخواهد کاست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
اگه بهمنی از وابستگی ضرابیه به سران فتنه اطلاع داشته انتصاب ضرابیه و ریاست ناکارامد بهمنی باید بررسی بشه و اگه اطلاع نداشته بازهم مدیریت ضعیفی داره که بدون استعلام حکم ریاست کسیو امضاء می کنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها