کد خبر: ۲۱۹۱۴
زمان انتشار: ۰۸:۳۲     ۱۱ مهر ۱۳۹۰
"واحد ضد فساد پلیس انگلیس" اکنون خود به سوژه تحقیق در خصوص فساد تبدیل شده و سه تن از افسران آن به جرم مخفی نگه‌داشتن برخی شواهد در محاکمه 6 همکار پلیس خود تحت پیگرد قرار دارند.

"واحد ضد فساد پلیس انگلیس" اکنون خود به سوژه تحقیق در خصوص فساد تبدیل شده و سه تن از افسران آن به جرم مخفی نگه‌داشتن برخی شواهد در محاکمه 6 همکار پلیس خود تحت پیگرد قرار دارند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، "واحد ضد فساد پلیس انگلیس" اکنون خود به سوژه تحقیق در خصوص فساد تبدیل شده و سه تن از افسران آن به جرم مخفی نگه‌داشتن برخی شواهد در محاکمه 6 همکار پلیس خود تحت پیگرد قرار دارند.
 
بنابراین گزارش، اتهام این افراد این است که شواهد بسیار مهمی را در محاکمه شش نیروی پلیس که متهم به حمله نژادپرستانه به گروهی از جوانان انگلیسی بودند پنهان کرده‌اند.
 
جزئیات این تحقیقات هفته گذشته در یک جلسه محاکمه در لندن به یک قاضی ارائه شد. این سه تن با هدف تبرئه شش همکار خود از انتشار یک گزارش در شبکه CCTV که می‌توانست مجرمیت این شش تن را اثبات کند، جلوگیری کرده‌اند.
 
بر اساس پرونده تشکیل شدن "کمیسیون مستقل رسیدگی به شکایات پلیس"، این سه تن ممکن است بر اساس استانداردهای حرفه‌ای پلیس انگلیس با مجازات جنایی مواجه شوند.
 
در سال 2009، شش تن از اعضای اسکاتلند یارد که شاغل در پلیس محلی بودند، توسط دادگاهی در کینگستون تبرئه شدند. در جریان این دادگاه "مارک جونز"، نیروی پلیس بریتانیا متهم به حمله نژادپرستانه شده بود، در حالی که پنج تن از همکارانش نیز متهم بودند که این حمله را پوشش داده و اجازه افشای آن را ندادند.
 
جونز یکی از شش افسری است که متهم است گروهی از جوانان را در حمله‌ای نژادپرستانه به یک خودروی ون منتقل کرده و مورد خشونت قرار داده است. راننده ون که خود یک سیاهپوست بود علیه جونز شهادت داد اما گزارشی از CCTV برای هیات منصفه پخش شد که با شهادت راننده ون تفاوت داشت و اذا شش نیروی پلیس تبرئه شدند. در واقع گزارش CCTV گزارشی تحریف شده بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها