کد خبر: ۲۱۹۳۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
"پاتریک کلایورت" ضمن اعلام حمایت از حضور "لوییس فن خال" به عنوان سرمربی در تیم فوتبال منچستریونایتد، گفت برای خود وی هم حضور در این تیم به عنوان مربی افتخار بزرگی است.
خبرگزاری مهر، مسئولان منچستریونایتد پس از اینکه هفته گذشته اقدام به برکناری دیوید مویس کردند هدایت تیم خود را به طور موقت به "رایان گیگز" سپردند.

این در حالی است که رسانه‌های انگلیسی از مذاکره مسئولان یونایتد با "لوییس فن خال" خبر داده‌اند و حتی عنوان شده طرفین برای فصل آینده با یکدیگر به توافق رسیده‌اند.

روزنامه دیلی میل گزارش داده سرمربی حال حاضر هلند هدایت منچستریونایتد را بر عهده می‌گیرد و از "پاتریک کلایورت" و "رایان گیگز" به عنوان دستیاران این مربی نام برده است.

"پاتریک کلایورت" در تیم‌های آژاکس، بارسلونا و هلند زیر نظر فن خال بازی کرده است و در حال حاضر هم یکی از دستیاران وی در تیم ملی هلند است.

وی در مصاحبه با Talksport گفته که فن خال از تجربه لازم برای هدایت من یونایتد برخوردار است.

وی گفت: وی قطعا گزینه نخست هر باشگاهی خواهد بود. مخصوصا در تیم های برتر در هر کجای جهان. فن خال دوست دارد به جوانانی که آماده هستند بازی بدهد و مهم ترین چیز در این لحظه این است که من به شخصه از کار کردن با او لذت می برم. ما امیدواریم که در رقابتهای جام جهانی نتیجه خوبی با هم کسب کنیم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها