کد خبر: ۲۱۹۵۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: ايران در سال‌هاي گذشته ثابت کرده است که مي‌تواند ميزباني مسابقه‌هاي بين‌المللي مهم را داشته باشد.
مهدي محمدنبي در نشست بررسي شرايط ميزباني ايران براي جام ملتهاي 2019 آسيا با حضور بازرسان AFC گفت: جام ملت‌ها فستيوال بزرگي است و مشارکت ميان کشورهاي آسيا به لحاظ اجتماعي مهم است و ايران همه تلاش خودش را براي کسب ميزباني جام ملت‌هاي آسيا انجام مي‌دهد و در بحث استانداردها ما در بخش سخت‌افزاري شامل محل برگزاري مسابقات، اقامت‌ها و... آمادگي لازم را داريم و با برگزاري مسابقه‌هاي مختلف اين را نشان داده‌ايم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: ايران به لحاظ آب و هوايي کشوري است چهار فصل که در هر فصل از سال مي‌تواند ميزباني مسابقه‌هاي مختلف را بر عهده داشته باشد.

وي گفت: 6 استان کانديدا شده‌اند که اين استان‌ها شايستگي ميزباني دارند و اميدواريم به لحاظ فني شرايط خوبي در استاديوم‌ها داشته باشيم. صرف برگزاري مسابقه‌ها در دستور کار ما نيست. حضور جمعيت براي ما اهميت دارد چون بدون تماشاگر بازي‌ها بدون شور و هيجان برگزار مي‌شود. اين پتانسيل در ايران وجود دارد و ما همواره، مسابقه‌ها را با حضور تماشاگران زيادي برگزار کرده‌ايم.

نبي گفت: حدود 40 سال قبل ما ميزباني جام ملت‌ها را در ايران داشته‌ايم و از آن زمان تاکنون هم تجربيات زيادي را در برگزاري مسابقه‌هاي بين‌المللي مختلف به دست آورده‌ايم. هم بازي‌هاي غرب آسيا را برگزار کرده‌ايم و هم در رشته‌هاي مختلف ميزبان بازي‌هاي آسيايي بوده‌ايم.

دبيرکل فدراسيون با تشکر از حضور بازرسان AFC در ايران و همين طور مسئولان استان تهران و فدراسيون فوتبال و رسانه‌ها گفت: با توجه به اينکه کفاشيان ماموريتش را لغو کرد و در اين جلسه حاضر شد، نشان مي‌دهد که رييس فدراسيون اهميت زيادي به کسب ميزباني جام ملت‌هاي آسيا داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها