کد خبر: ۲۱۹۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۱ مهر ۱۳۹۰
بولتن نیوز: خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس در حاشیه پنجمین دوره اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین با عنوان فلسطین وطن فلسطینیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بولتن نیوز با رد شایعات به وجود امده مبنی بر اختلاف نظر حماس با طرح پیشنهادی ایران به خبرنگار ما گفت: رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی نشان داده اند تکیه گاه محکم، مقتدر و مطمئنی برای ملت مبارز فلسطین و مسئولان جنبش های اسلامی کشورها هستند و اتحادی که امروز با محوریت ایران برای مقاومت ملت فلسطین به وجود آمده است نتیجه همان مدیریت های داهیانه  رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره کنفرانس بین المللی  حمایت از انتفاضه فلسطین در ایران به خبرنگار ما گفت : ایران نشان داده است که در کنار برخی از کشورهای منطقه حامی جدی و اصلی فلسطین بوده و غیر از این هم از کشور جمهوری اسلامی ایران انتظار نمی رود .

مشعل با اشاره به سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب در خصوص فلسطین از بهر تا نهر نه یک وجب کمتر گفت : این در واقع همان آرمان اصلی فلسطینیان است که سال های زیادی است که ما رنج مقاومت را به خاطر آن تحمل کرده ایم و برای آن از جان و مال خود گذشته ایم .

وی در ادامه این گفتگو با اشاره به راه اندازی موج اسلام ستیزی و ضدیت با گروه های مقاومت فلسطین بخصوص حماس توسط کشورهای غربی افزود : این دولت ها سال ها عادت کرده اند آرمان ملت فلسطین را در نظر سایر کشورها نوعی خشونت و درگیری جلوه دهند در صورتی که ما برای باز پس گرفتن حق طبیعی خود به مقاومت ادامه می دهیم و یقین بدانید بر اساس آموزه های دینی پیروزی ما نزدیک است.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان این گفتگو اشاره ای نیز به برخی شایعات دیروز و امروز رسانه های غربی در خصوص اختلاف  نظرش در کنفرانس تهران با طرح جمهوری اسلامی گفت : این رسانه ها به دروغ پردازی وشایعه پراکنی عادت کرده اند وجز این هم از آنها انتظاری نمی رود، بنده به عنوان مقام ارشد حماس تاکید می کنم رهبر بزرگوار انقلاب مقتدا و رهبر ما هستند و سخنان ایشان همان آرمان اصلی ما فلسطینیان و موضعی است که سال ها بخاطرش جنگیده و در این راه خون داده ایم.

وی افزود:ایران نشان داده است که یکی از پایگاه های مهم حمایت از مردم فلسطین است و پیشنهاد رهبر و سید ما خامنه ای همان آرمان عدالتخواه فلسطین است.

گفتنی است پس از بیانات رهبر معظم انقلاب در پنجمین دوره اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین درباره فلسطین از نهر تا بحر و نه یک وجب کمتر، رسانه های حامی رژیم صهیونیستی  مدعی شدند که رئیس دفتر سیاسی حماس با فرمایشات مقام معظم رهبری مخالفت کرده است.

این ادعا در حالی مطرح شد که خالد مشعل پس از سخنان آیت الله خامنه ای، در گفت گو با خبرنگار ما با ابداع بی نظیر خواندن سخنان رهبر انقلاب تأکید کرد: راهکارهای مطرح شده از سوی آیت‌الله خامنه‌ای درباره حل و فصل قضیه فلسطین و اشاره به نهر تا بحر در زمینه تشکیل کشور مستقل فلسطین اشاراتی کاملا منطقی بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها