کد خبر: ۲۱۹۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۱ مهر ۱۳۹۰
با وجود انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنان تب مسایل حاشیه‌ای فروکش نکرده است.



به گزارش 598 به نقل از قانون، بحث حضور برخی نمایندگان مجلس در هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مسئله ساز شده است، باشگاه سرخپوشان پایتخت در بحث مدیریتی هم روزهای پر حرف و حدیثی را پشت سر می‌گذارد. موضوع دو شغله بودن محمد رویانیان به مرور در حال تبدیل شدن به یک معضل است و در پشت صحنه هم اتفاقات بسیاری به سرعت در جریان است. یکی از فرضیه‌های موجود درباره انتخاب رویانیان بعنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این است که با توجه به نظر دولت برای تغییرات در سازمان مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، باشگاه پرسپولیس بعنوان محل جدید خدمت او انتخاب شد؛ این همان موضوعی است که عادل فردوسی پور هم در برنامه نود هفته گذشته به آن اشاره کرد.

بعد از این انتخاب، تصور می‌شد که با توجه به موضوع دوشغله بودن رویانیان، او از سمت اول خود استعفا خواهد داد، موضوعی که به نظر می‌آمد در همان روزهای نخست مورد قبول خود او هم قرار گرفته بود اما با گذشت زمان نظر رویانیان با توجه اظهار نظر برخی از همکارانش تغییر کرد. در واقع همکاران رویانیان در سازمان مدیریت حمل و نقل و سوخت معتقدند این مجموعه بعنوان کارگروه فعالیت می‌کند و فعالیت در این مجموعه شغل محسوب نمی‌شود.

بنابراین رویانیان هم دو شغله نبوده و مشکلی برای ماندن بر سر هر دو سمت ندارد. همین موضوع رویانیان را در تصمیمش مصمم‌تر کرده است، حتی گفته می‌شود که او استعلام‌های لازم را از سازمان بازرسی کل کشور گرفته و هماهنگی‌های لازم انجام شده است. بعد از این رویدادها در اواخر هفته گذشته رویانیان در جمع تمامی همکارانش در سازمان مدیریت سوخت حاضر شد و اعلام کرد که به هیچ عنوان بحث استعفای او از این سازمان مطرح نیست و او با تمام قدرت در هر دو سمت کارش را ادامه می‌دهد. اما این تنها برشی از واقعیت ماجرا است، چه با این رویکرد رویانیان عملا سیاست تغییر در شرکت مدیریت سوخت امکان‌پذیر نشد و به همین دلیل ناگهان شایعه جدی احتمال کنار رفتن رویانیان از مدیریت باشگاه پرسپولیس به میان آمد.

به گزارش قانون، گفته می‌شود صحبت‌هایی با حبیب کاشانی برای بازگشت به پرسپولیس صورت گرفته است اما او به هیچ‌عنوان زیربار نرفته و این موضوع را نپذیرفته و بازگشت به شرایط گذشته را برای خود مناسب ندیده است. البته در این بین اتفاق دیگری هم رخ داد و آن هم خبری بود که از سوی قائم مقام باشگاه مبنی بر احتمال حضور دو عضو جدید در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شد. در حال حاضر مشخص نیست این دو نفر چه کسانی هستند اما گفته می‌شود با آمدن این دو نفر پروژه کنار گذاشتن رویانیان کلید خواهد خورد. بدین ترتیب اگر رویانیان در سازمان مدیریت حمل و نقل سوخت، ماندنی شود این احتمال وجود دارد که دوباره شاهد تغییراتی در عرصه مدیریتی پرسپولیس و رفتن رویانیان از این باشگاه باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها