کد خبر: ۲۱۹۸۵۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي شيليايي منچسترسيتي گفت پيروزي تيمش برابر کريستال پالاس سبب شده است سرنوشت قهرماني آبي‌پوشان شهر منچستر در دستان خود آنها قرار بگيرد.
مانوئل پيگريني در پي پيروزي 2 بر صفر تيمش در خانه کريستال پالاس در هفته سي‌وششم ليگ برتر انگليس، حاضر نشد بگويد که شانس مردان او براي فتح ليگ نسبت به دو مدعي ديگر قهرماني بيشتر است اما اعتراف کرد سرنوشت قهرماني آبي‌پوشان شهر منچستر اکنون در دست خودشان است.

به نقل از تسنيم، منچسترسيتي با پيروزي که در خانه کريستال پالاس کسب کرد و به لطف پيروزي چلسي در خانه ليورپول حالا اين شانس را دارد که با پيروزي در سه بازي آخر خود به لطف تفاضل گل بهتر قهرمان ليگ شود، همان کاري که دو فصل پيش در رقابت با منچستريونايتد انجام داد.

سيتي با يک بازي معوقه اکنون در فاصله سه امتيازي ليورپول قرار دارد و تفاضل گل‌ بهتري نسبت به ليورپول دارد، اين بدان معناست که سيتي با پيروزي در سه بازي بعدي‌اش برابر تيم‌هاي اورتون، استون ويلا (معوقه) و وستهام مي‌تواند قهرمان ليگ شود.

مانوئل پيگريني در همين خصوص گفت: وضعيت ما نسبت به ديگر مدعيان بهتر نيست اما حالا قهرمان شدن يا نشدن‌مان به کارهايي که در هفته‌هاي باقيمانده انجام مي‌دهيم، بستگي دارد. بازي‌هاي باقيمانده براي منچسترسيتي بسيار مهم هستند. فعلاً ما در همان موضع قبلي به کارمان ادامه مي‌دهيم، چون ليورپول سه امتياز و چلسي يک امتياز بيشتر از ما دارند. اين هفته شرايط به گونه‌اي رقم خورد که ما مي‌خواستيم. حالا سرنوشت قهرماني در دستان خودمان است.

پيگريني افزود: ما در سه بازي آخر خود محکوم به کسب پيروزي هستيم. در اين بازي‌ها نبايد طوري نتيجه بگيريم که قهرماني ما را به اما و اگر‌هاي نتايج ساير تيم‌ها وابسته کند. ليورپول بايد يک بازي را مي‌باخت و اين اتفاق برابر چلسي رخ داد. حالا سرنوشت قهرمان منچسترسيتي در دستان خودش است.

شکست ليورپول برابر چلسي در آنفيلد، اما و اگر‌هاي دو هفته پاياني ليگ برتر را بيش از پيش کرد. ليورپول در حال حاضر با 80 امتياز و تفاضل گل مثبت 50 صدرنشين است. اين در حالي است که قرمزپوشان مرسي‌سايد در دو بازي بعدي خود به ترتيب ميهمان کريستال پالاس هستند و پس از آن ميزبان نيوکاسل.

پس از ليورپول، چلسي با 78 امتياز و تفاضل گل مثبت 43 در رده دوم قرار دارد. آبي پوشان لندن هم در ادامه راه به ترتيب ميزبان نوريچ سيتي هستند و در هفته آخر به خانه کارديف سيتي مي‌روند که براي فرار از سقوط تلاش مي‌کند.

در ميان سه مدعي کسب عنوان قهرماني اما کار منچسترسيتي از همه سخت‌تر است و اين تيم بايد در يک بازه زماني هشت روزه سه بازي انجام دهد که اولين آنها در خانه اورتون است، تيمي که با آرسنال رقابتي شانه به شانه براي کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا دارد. شاگردان مانوئل پيگريني پس از آن (16 ارديبهشت) بايد بازي معوقه خود برابر استون‌ويلا را در ورزشگاه اتحاد برگزار کنند و چهار روز بعد هم ميزبان وستهام خواهند بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها