کد خبر: ۲۲۰۲۷
زمان انتشار: ۰۸:۳۶     ۱۲ مهر ۱۳۹۰
بالا بودن هزينه‌هاي سالن‌هاي سينما از مشكلاتي جدي است كه در اين دوره؛ صاحبان سينما را تحت فشار بسيار قرار داده است. اين هزينه‌ها پس از هدفمندي يارانه‌ها و افزايش نرخ حامل‌هاي انرژي(برق، آب، گاز) بسيار بيشتر شده است.

به گزارش 598، محمدرضا صابري(سخنگوي انجمن سينماداران) در گفتگو با ايلنا، با اعلام اين مطلب افزود: امروز هزينه‌هاي سينماداري و همچنين نرخ آب و برق و گاز به صورت سرسام‌آوري افزايش يافته است به‌صورتي‌كه نرخ برخي از اين هزينه‌ها 10 برابر شده است. به همين دليل سالن‌هاي سينمايي به دنبال راه‌حل‌هاي جدي هستند.

وي ادامه داد: هزينه‌ها به اندازه‌اي افزايش پيدا كرده كه ديگر صاحبان سينما نمي‌توانند آنها را پرداخت كنند و همين امر موجب شده از طرف اداره‌هاي برق، آب و گاز قبض اخطار قطع آب و برق آنها صادر شود.

صابري گفت: اين اخطار امروز براي سينماي آفريقا ارسال شده است اما خطر قطع حامل‌هاي انرژي، خطري است كه همه سالن‌هاي سينمايي را تهديد مي‌كند لذا ما از شوراي صنفي نمايش تقاضا كرده‌ايم تا براي اين مشكل راهكاري بينديشد.

حبيب كاوش(سخنگوي شوراي صنفي نمايش) نيز در گفتگو با خبرنگار ايلنا؛ ضمن تاييد سخنان عضو انجمن سينماداران گفت: سالن‌هاي سينمايي امروز توان پرداخت هزينه‌هاي آب و برق و گاز را ندارند لذا انجمن سينماداران به ما اعلام كرده؛ اگر يكي از سينماها به دنبال اخطار اداره‌هاي آب و برق و گاز دچار قطع حامل‌هاي انرژي شود، انجمن سينماداران در يك تصميم جمعي تمامي سالن‌هاي سينمايي را تعطيل خواهد كرد.

كاوش تاكيد كرد: شوراي صنفي نمايش نيز با درخواست انجمن سينماداران موافقت كرده است و از تصميم آنها دفاع مي‌كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها