کد خبر: ۲۲۰۳۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
پیرامون حاشیه سازی سخنان سخنگوی دولت برای دولت:
هرچند که ورود دولتی ها به موضوعات مرتبط با امنیت ملی و دستگاه قضایی کشور آنهم در فضای رسانه ای امری غلط و اشتباه می باشد اما فارغ از این مسائل در حالی که به علت اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه ها نوسانات قیمت کالاهای اساسی همچنان ادامه دارد دولت بهتر است به جای پرداختن به حاشیه ها به کار اصلی خود بپردازد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، امروز بخشی از سخنان سخنگوی دولت به موضوع رفع حصر سران فتنه و وضعیت جسمی یکی از مجرمین اصلی وقایع سال 88 اختصاص داشت که محمد باقر نوبخت از تلاش دولت برای رفع حصر سران فتنه و حقوق شهروندی این اشخاص سخن گفت.

هرچند که ورود دولتی ها به موضوعات مرتبط با امنیت ملی و دستگاه قضایی کشور آنهم در فضای رسانه ای امری غلط و اشتباه می باشد اما فارغ از این مسائل، در حالی که به علت اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه ها نوسانات قیمت کالاهای اساسی در بازار همچنان ادامه دارد دولت بهتر است به جای پرداختن به حاشیه ها به کار اصلی خود در اجرای دقیق و صحیح فاز دوم هدفمندی بپردازد.

نوبخت امروز در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که تلاش دولت برای مسئله رفع حصر به کجا رسیده است، گفت: دولت و شخص رئیس جمهور جهت حمایت و حقوق شهروندی همه افراد چه افرادی که آزادانه در جامعه حرکت می کنند و چه کسانی که در زندان هستند تلاش خواهند کرد.

این در حالی است که در روزهای گذشته رسانه های غربی و ضد انقلاب همسو با برخی از روزنامه ها و رسانه های داخلی هیاهوی بسیاری را جهت ایجاد فشار بر قوه قضائیه و تضعیف نظام با محور قرار دادن موضوع بند 350 زندان اوین به راه انداخته اند.

همچنین سخنگوی دولت در ادامه بیان می دارد: در مورد مسئله رفع حصر نگاه دولت برای مردم و اصحاب رسانه پوشیده نیست اما پیگیری این مسئله در بخشی از موارد خارج از اختیار دولت است با این حال این موضوع در حال انجام است اما اگر لزوماً بخواهیم این مسئله را در مصاحبه های مختلف اطلاع رسانی کنیم، شاید به هدفی که داریم کمک نکرده باشیم.

سخنگوی دولت ضمن گره زدن حقوق شهروندی به موضوع حصر سران فتنه با تاکید بر این که ما در خصوص مسئله رفع حصر تلاش می‌کنیم، گفت: هر اخباری که در این خصوص می‌رسد دولت با حساسیت زیر نظر دارد تا بتواند حقوق شهروندی مدنظر را استیفا کند و همه شهروندان در هر جایگاهی را مورد حمایت قرار دهد.

این در حالی است که آیت الله صادق آملی لاریجانی هفته گذشته در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به جریانات اخیر رسانه‌ای و هجمه‌هایی که علیه قوه قضاییه و نظام اسلامی به بهانه بازرسی زندان از سوی برخی رسانه‌های داخلی در همراهی با رسانه‌های خارجی صورت گرفته است گفت: بازرسی‌های صورت گرفته در زندان اوین، وظیفه‌ای قانونی و عادی در سازمان زندانها بوده و حسب گزارش رئیس محترم سازمان هیچ خلافی صورت نگرفته است اما گویا جریان فتنه این حرکت کاملاً قانونی را بهانه‌ای برای میدان آمدن دوباره دیده و عده‌ای از درون کشور در هماهنگی و همراهی با دشمنان و معاندان خارجی در صدد زنده کردن جریان فتنه هستند.

همچنین رئیس قوه قضائیه از برخورد قاطع دستگاه قضایی با ایجاد هرگونه فضاسازی، نشر اکاذیب و اخلال در امنیت ملی با هدف احیای فتنه‌گری و فعال کردن فتنه‌گران در کشور خبر داد و گفت: دستگاه قضایی از این پس در برخوردهای عادلانه خود با فضاسازی‌های فتنه‌گرانه هیچ گونه تسامحی به خرج نخواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۹
انشاالله که ازاد شوند .روحانی منتظریم
پاسخ
Reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۳
هنوز وقتى نميدونى رئيس شوراى امنيت ملى كيست چرا مقاله مى نويسى جايگزين شما به رياست جمهورى با چپاول صدها ميليارد دلار ملت باعث فلاكت امروز شده آنوقت اين دولت بايستى سرش به حل آنها باشد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۱
اولا وظیفه دولت کنترل قیمتها ونظارت بر بازار نیست و باید از افغانستان انتظار داشته باشید ،ثانیا رفع حصر و ورود سران فتنه جزء وظایف اساسی دولت راستگویان است که دائما در حال پیگیری هستند.
پاسخ
رضا
-
۰۹:۵۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۳
اگر افراطیون بگذارند نوبت آنها نیز می رسد
پاسخ
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۳
ماموریت اصلی نوبخت همین است مردم را ولش کن .هفته کارگر ومعلم را ولش کن .مردم هرچه فقیرتر ودر مشقت وگرفتاری ،حکومت راحت تر ...............
پاسخ
بی سواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۴
جناب آقای حجت السلام والمسلمین(طبق حکم رهبری) آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه حکم کسانی که قصد براندازی نظام را دارند اعدام است.که البته برای صدور آن نیاز به قاضی شجاع داریم .برای حفظ این نظام 300000 شهید داده شده واگر برای آن لازم باشد 300000 ضد انقلاب را اعدام کنید جادارد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها