کد خبر: ۲۲۰۶۶۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۴     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
معاون وزیر امورخارجه گفت: وزارت خارجه به هیئت دولت پیشنهاد داده عراق از لیست 10 کشوری که تاکنون ویزای فرودگاهی به آن داده نمی‎‌شده، خارج شود تا به مسافران عراقی ویزای فرودگاهی بدهیم.
به گزارش مشرق، حسن قشقاوی صبح امروز در آیین افتتاح دفتر صدور ویزای فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه اظهار داشت: صدور ویزای فرودگاهی برای پروازهای خارجی به فرودگاه کرمانشاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این فرودگاه ظرفیت این را دارد که پروازهای خارجی دیگری در آن صورت بگیرد، ادامه داد: در حال حاضر در فرودگاه کرمانشاه پرواز به ترکیه انجام می‌شود و وزارت خارجه به هیئت دولت پیشنهاد داده عراق از لیست 10 کشوری که تاکنون ویزای فرودگاهی به آن داده نمی‎‌شده، خارج شود تا به مسافران عراقی ویزای فرودگاهی بدهیم.

معاون وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه تحقق این امر مستلزم طی روند قانونی در هیئت دولت است، بیان داشت: به احتمال قوی این پیشنهاد مورد موافقت قرار می‌گیرد.

وی انجام این امر را موجب افزایش گردشگر و گسترش روابط با کشورهای دیگر دانست و تصریح کرد: امروز در سفر به استان کرمانشاه بازدیدی از مرزها و بازارچه‌های مرزی این استان داریم.

این مسئول تاکید کرد: سال گذشته دو میلیون زائر عراقی وارد کشور شدند که این نشان‌دهنده پتانسیل بالای بخش گردشگری است.

گفتنی است، در این مراسم استاندار کرمانشاه، فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب و نعمت‌الله منوچهری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان حضور داشتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها