کد خبر: ۲۲۰۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۲ مهر ۱۳۹۰
خواهید دید تصاویری که از سفر امام خامنه ای و سیل استقبال مردمی از کرمانشاه به سراسر جهان مخابره خواهد شد، ماه ها باعث سردرگمی رسانه ها و مدیای دستگاه استکبار خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، مهندس بهروز همتی در گفتگویی با مبشرون ضمن تبریک سفر قریب الوقوع ولی امر مسلمین به استان، این اتفاق را مهمترین و برجسته ترین واقعه استان کرمانشاه در ظول تاریخ دانست.

رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کرمانشاه اظهار داشت: بدون شک برکات این سفر مبارک تا سالیان متمادی از ابعاد مختلف معنوی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و ... برای امت ولایت مدار کرمانشاه بر قرار خواهد بود.

همتی با بیان اینکه همه چیز برای استقبال بزرگ مردم کرمانشاه از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آماده است، گفت که کرمانشاهی ها بی تاب دیدار مقام معظم رهبری هستند.

وی گفت : خواهید دید تصاویری که از سفر امام خامنه ای و سیل استقبال مردمی از کرمانشاه به سراسر جهان مخابره خواهد شد، ماه ها باعث سردرگمی رسانه ها و مدیای دستگاه استکبار خواهد بود.

همتی بابیان این موضوع که ، فرهنگیان، کارگران ، دانشجویان و اساتید دانشگاه، عشایر، بازاریان و همه اقشار مختلف مردم جنب و جوش خاصی برای آماده کردن فضا برای میزبانی از حضرت امام دارند گفت: فضای استان حال و هوای خاص و تب و تاب شیرینی برای ورود   ولي امر مسلمين جهان در ایام ميلاد سلطان سرير ارتضا، علي بن موسي الرضا(ع) دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها