کد خبر: ۲۲۱۸۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي ليورپول اعتراف کرد تيمش ديگر شانسي براي قهرماني در ليگ برتر ندارد.

 

ليورپول در هفته سي‌وششم ليگ برتر در خانه کريستال‌پالاس با تساوي پرگل 3 بر 3 متوقف شد تا شانس اين تيم براي قهرماني در ليگ برتر کاهش يابد.

به نقل از ايسنا، برندان راجرز، سرمربي ليورپول پس از توقف تيمش برابر کريستال‌پالاس گفت:‌ فکر مي‌کنم ديگر شانسي براي قهرماني در ليگ برتر نداشته باشيم. منچستر‌سيتي در دو بازي باقي‌مانده خود پيروز خواهد شد و به قهرماني خواهد رسيد. اگر مي‌خواستيم شانس قهرماني‌مان حفظ شود، بايد کريستال‌پالاس را مي‌برديم که موفق به اين کار نشديم. اکنون منچستر‌سيتي سرنوشت قهرماني را در دستان خود دارد و به نظرم قهرمان خواهد شد.

سرمربي ليورپول در ادامه گفت: نتيجه بسيار بدي کسب کرديم. اصلا انتظار نداشتيم 2 امتياز حساس از دست بدهيم. بايد اين ديدار را بررسي کنم و اشتباهات تيم را متوجه شوم. البته بايد بگويم که کاملا از عملکرد مهاجمان خود راضي هستم. توانستيم در يک ديدار سخت خارج از خانه 3 گل به ثمر برسانيم اما اشتباهات مدافعان باعث شد نتوانيم به 3 امتياز مسابقه دست يابيم. با اين همه اين فصل هر طور هم که تمام شود، براي ما فصل رويايي بوده است. کسب 81 امتياز و تلاش براي قهرماني فوق‌العاده است. هفته آخر برابر نيوکاسل بازي خواهيم داشت و تلاش خواهيم کرد تا فصل را با يک برد روحيه‌بخش به پايان برسانيم.

راجرز ادامه داد: پس از پايان مسابقه بازيکنان ليورپول خيلي ناراحت بودند چرا که ما تا دقيقه 75 نمايشي فوق‌العاده ارائه داديم و مهاجمان ما توانستند 3 گل به ثمر برسانند. بايد به بازيکنان کريستال‌پالاس تبريک بگويم. آنها روحيه جنگندگي خود را به نمايش گذاشتند و توانستند بازي 3 بر صفر باخته را به تساوي 3 بر 3 تبديل کنند.

سرمربي جوان ليورپول در پايان گفت: البته خيلي وقت‌ها در فوتبال اتفاقات عجيبي رخ مي‌دهد که اصلا انتظار آن را نداريد. اين هفته در اسپانيا شاهد بوديم که هر سه تيم مدعي قهرماني امتياز از دست دادند. ممکن است منچستر‌سيتي نيز نتواند در بازي‌هاي باقي‌مانده خود به پيروزي برسد اما چيزي که اکنون جدول به ما نشان مي‌دهد اين است که منچستر‌سيتي شانس نخست قهرماني است.

ليورپول در بازي پاياني خود در ليگ برتر در خانه از تيم نيوکاسل پذيرايي خواهد کرد و منچستر‌سيتي نيز در دو بازي خانگي برابر آستون‌ويلا و وستهام به ميدان خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها