کد خبر: ۲۲۱۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۳ مهر ۱۳۹۰
سردار صدرالسادات گفت: كسانی كه دارای گواهی 25 درصد جانبازی از بنیاد شهید باشند، یكی از فرزندان ذكور آنها و جانبازان 50 درصد، 2 فرزند ذكور آنها از خدمت معاف می شود

به گزارش 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سید حمید صدرالسادات رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا امروز ضمن حضور در دفتر نظارت همگانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امروز اولین روز از هفته نیروی انتظامی است كه به نام پیشگیری اجتماعی، مشاركت عمومی و امنیت و آرامش نامگذاری شده است.
 
وی افزود: قطعا بدون مشاركت و همكاری مردم، امكان تامین امنیت گسترده و پایدار میسر نیست.
 
صدرالسادات یكی از موفقیت های این سازمان را كاهش مراجعات مردمی به رده های وظیفه عمومی در كشور دانست و افزود: این سازمان پاسخگوی مطالبات مردم با افزایش سرعت و دقت است.
 
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، كامل كردن سامانه تلفن گویا و اطلاعات سایت وظیفه عمومی را نیز از دیگر اقدامات امسال برشمرد.
 
وی در خصوص میزان كسر خدمت با تاكید براینكه قوانین مربوط به كسر خدمت همانند سال های گذشته است، خاطرنشان كرد: كسانی كه دارای گواهی 25 درصد جانبازی از بنیاد شهید را داشته باشند یكی از فرزندان ذكور آنان و جانبازان 50 درصد 2 فرزند ذكور آنان از خدمت، معاف می شوند.
 
سردار صدرالسادات همچنین یادآور شد: افراد با سابقه 30 ماه جبهه یك فرزند آنان و با سابقه 60 ماه حضور در جبهه دو فرزند آنان از خدمت معاف خواهند شد همچنین افرادی كه دارای سابقه 3 سال اسارت داشته باشند، یكی از فرزندان آنان معاف خواهد شد.
 
وی افزود: كسانی كه درصد جانبازی آنان به 25 درصد نمی رسد و یا سابقه حضور جبهه پدرشان به 30 ماه نمی رسد آنان از كسر خدمت براساس جدول منتشر شده در سایت سازمان وظیفه عمومی بهره مند می شوند.
 
به گفته این مقام انتظامی، افرادی كه دارای حضور فعال در بسیج به مدت 6 ماه را داشته باشند می توانند از كسر خدمت استفاده كنند.
 
وی همچنین یادآور شد: براساس دستور فرماندهی معظم كل قوا، امسال اضافه خدمت سربازانی كه از تاریخ اول شهریورماه و قبل وارد خدمت شدند، درصورتیكه غیبت نداشته باشند، بخشیده می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها