کد خبر: ۲۲۲۱۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي فرانسوي آرسنال با تأکيد بر اينکه در انگليس فقط براي آرسنال مربيگري مي‌کند از تمايل خود براي مربيگري در آلمان ياد کرد.

 

قرارداد آرسن ونگر با آرسنال در پايان فصل جاري به اتمام خواهد رسيد ولي هنوز قرارداد جديدي بين طرفين به امضا نرسيده است، هرچند اين مربي فرانسوي و مسئولان باشگاه آرسنال در ماه اکتبر 2013 براي عقد قراردادي دو ساله توافق کرده بودند.

به نقل از تسنيم، آرسن ونگر که در آلساک، منطقه‌اي در مرز فرانسه و آلمان متولد و بزرگ شده است در گفت‌و‌گو با شبکه تلويزيوني «BeIN Sports» گفت: اگر قرار بود از آرسنال جدا شوم فکر مي‌کنم به کشوري ديگر مي‌رفتم، چون من يک آرسنالي دو آتشه هستم و تمايلي به مربيگري تيمي به غير از آرسنال در انگليس ندارم. آلمان يکي از گزينه‌هاي مربيگري من است، چون يک مقدار هم فرهنگ آلماني دارم. آلمان کشوري است که به آن نزديکم اما هرگز در آن کار نکرده‌ام.

چلسي در سال 2012 موفق شد ادن اِزار بلژيکي را در ازاي 40 ميليون يورو از ليل فرانسه به خدمت بگيرد و تيم‌هاي منچستريونايتد، آرسنال، منچسترسيتي و تاتنهام را در جذب اين هافبک 23 ساله ناکام گذاشت.

سرمربي 64 ساله توپچي‌هاي لندن در اين خصوص گفت: بله من مي‌خواستم اِزار را به آرسنال بياورم و حتي مدير برنامه‌هاي او هم به خانه‌ام آمد ولي مشکلات مالي مانع عملي شدن اين انتقال شد و چلسي با پيشنهاد بهتري که من از ارائه آن عاجز بودم وي را جذب کرد. اِزار بازيکني است که مي‌تواند به سطح بازيکناني همانند ليونل مسي و کريستيانو رونالدو برسد.

آرسنال در تاريخ 17 مِي 2014 (27 ارديبهشت) در فينال جام حذفي انگليس در ورزشگاه ومبلي شهر لندن به مصاف هال‌سيتي مي‌رود و اميد دارد تا به 9 سال ناکامي خود در کسب جام پايان دهد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها