کد خبر: ۲۲۲۱۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سخنگوي هيئت مديره باشگاه صباي قم گفت که تا 15-10 روز آينده مديرعامل صبا مشخص مي‌شود.

 

عباس جهان‌بين در مورد سرانجام مديرعاملي اين باشگاه اظهار داشت: به دليل اينکه اکبر غمخوار براي ماموريت به خارج از کشور سفر کرده، هنوز جلسه هيئت مديره برگزار نشده است.

به نقل از تسنيم، وي افزود: هفته آينده بعد از بازگشت غمخوار جلسه هيئت مديره را برگزار مي‌کنيم و مهمترين موضوعي که به آن مي‌پردازيم بحث مديرعامل باشگاه است. گزينه‌ها را بررسي مي‌کنيم و پس از اينکه از ميان گزينه‌ها به دو سه نفر رسيديم آنها را به هيئت مديره دعوت مي‌کنيم تا در مورد برنامه‌هايشان صحبت کنيم.



سخنگوي هيئت مديره باشگاه صبا در مورد اينکه تا چه زماني مديرعامل باشگاه مشخص مي‌شود عنوان کرد: حداکثر تا 15-10 روز آينده مديرعامل باشگاه مشخص مي‌شود.

جهان‌بين در پاسخ به اين سوال که واقعا چند گزينه مد نظر هيئت مديره است يا اينکه تقريبا مشخص است چه کسي مديرعامل خواهد شد گفت: روي پنج گزينه در حال بررسي هستيم اما شايد بعضي از آنها مايل به همکاري با باشگاه نباشند و در اين صورت طبيعي است که سراغ گزينه ديگري مي‌رويم.

او اضافه کرد: يکي از ملاک‌هاي ما اين است که از گزينه‌هاي بومي استفاده کنيم تا با فضاي اين استان آشنايي بيشتري داشته باشد اما اگر روي اين گزينه‌ها به جمع‌بندي نرسيم، روي گزينه‌هاي ديگري که در کشور موفق عمل کرده‌اند فکر مي‌کنيم.

جهان‌بين درپاسخ به اين سوال که آيا درودگر هم جزو گزينه‌ها است يا خير تصريح کرد: خير. با او مذاکره و صحبتي انجام نشده است.

عضو هيئت مديره باشگاه ادامه داد: فقط يک جلسه تاکنون برگزار کرده‌ايم و چند محور را مد نظر قرار داديم. يکي بحث اسپانسر باشگاه بود و مقرر شد کميته اقتصادي باشگاه که متشکل از غمخوار، بهشتي و جوکار است اسپانسرها را شناسايي و بهترين آن را انتخاب کنند. بحث عمده ديگر اين بود که محورهاي درآمد باشگاه را مشخص کنيم و بر اساس آن برنامه ها را انجام دهيم.

او در مورد پرداخت طلب بازيکنان صبا خاطرنشان کرد: اين موضوع منوط به انتخاب سرمربي است و بايد ببينيم چه بازيکناني مي‌مانند و چه کساني مي‌روند. اگر بازيکني بخواهد برود بر اساس قانون بايد 80 درصد قراردادش پرداخت شود و اگر بماند بايد قراردادش را کامل پرداخت کنيم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها