کد خبر: ۲۲۲۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۱۴ مهر ۱۳۹۰
ائتلاف انقلابیون مصر از مردم این کشور خواستند تا روز جمعه در میدان التحریر شهر قاهره تجمع و بار دیگر خواستار بازپس گیری انقلاب شوند و خشم خود را از ادامه وضعیت بد اقتصادی فریاد کنند.

به گزارش598 به نقل از العالم، مردم مصر جمعه گذشته نیز با شرکت در تظاهراتی ميليوني تحت عنوان "جمعه بازپس گيري انقلاب" خواستار پايان وضعيت فوق العاده و اصلاح قانون انتخابات مصر و توقف محاکمه غيرنظاميان در دادگاه هاي نظامي این کشور شدند.

ائتلاف انقلابیون مصر ضمن دعوت از مردم این کشور برای تکرار تظاهرات جمعه بازپس گیری انقلاب، از آنان خواسته اند که نارضایتی خود از ادامه بی عدالتی در سازمان ها و موسسات ، سرکوب آزادی ها و تهدید رسانه های آزاد را اعلام کنند.

یک مسئول در ائتلاف انقلابیون مصر گفت که این ائتلاف نگران یک بازی سیاسی برای ایجاد اختلاف و انشقاق میان نیروهای سیاسی و انقلابی با دادن وعده های تحقق مطالبات انقلاب و بدست آوردن زمان به بهانه ایجاد ثبات در کشور هستند.

وی تصریح کرد: مصر نیاز دارد از مرحله انتقالی بسرعت خارج شود اما این مرحله به فرصتی برای انتقام گرفتن از انقلاب و انقلابیون مصر تبدیل شده است.

این مسئول در ائتلاف انقلابیون مصر با تاکید به ایکه تظاهرات فردا (جمعه) اهمیت زیادی دارد، اظهارداشت: هنوز نیروها و وابستگان حزب ملی حاکم دوران دیکتاتوری رژیم مبارک و کسانی که فساد سیاسی آنان در رژیم سابق غیرقابل انکار است، فرصت دارند به صحنه سیاسی مصر از طریق نامزدی در انتخابات پارلمانی بازگردند.

وی گفت: شورای عالی نظامی تاکنون جدول زمانی روشنی برای انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام نکرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها