أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۳۳۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
مهاجم اتلتيکو مادريد انتقالش به چلسي پس از فينال ليگ قهرمانان اروپا را رد کرد.

 

روزنامه‌هاي اسپانيايي در روزهاي اخير اعلام کرده‌اند که ديگو کاستا پس از فينال ليگ قهرمانان اروپا به چلسي ملحق خواهد شد؛ اما اين بازيکن اين صحبت‌ها را رد کرد و آنها را احمقانه خواند.

به نقل از فارس، کاستا در تلاش است که خود را براي ديدار بسيار مهم مقابل بارسلونا در هفته پاياني لاليگا آماده کند. کاستا پس از تمرين به صحبت با هواداران پرداخت و در پاسخ به احتمال ملحق شدنش به چلسي گفت: برخي از مردم حرف‌هاي احمقانه زيادي مي‌زنند.

گزارش‌ها حاکي از اين است که اتلتيکو همچنان در نظر دارد کاستا را حفظ کند و قراردادي 5 ميليون يورويي بدون پرداخت ماليات به وي پيشنهاد داده است. با اين حال همچنان انتظار مي‌رود که اين انتقال صورت بگيرد. در واقع کاستا نمي‌توانست حرف ديگري بزند. اگر وي اين خبر را تأييد مي‌کرد هواداران را پيش از دو ديدار مهم باقي‌مانده ناراحت مي‌کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها